• mocha8676

Trosor som inte ger skavsår.

Någon som har tips på just det? Jag har börjat promenera minst en timme om dagen, men får skavsår av kanter och sömmar från trosorna. Någon som har något tips om bra trosor som inte ger skavsår? Någon bra sida att beställa ifrån ASAP som inte är allt för dyrt? :) vill ju inte gå troslös.. Fick skippa promenaden idag då jag har väldigt in av skavsåren.

• Svar på tråden Trosor som inte ger skavsår.
  • Milla222

Finns trosor som inte har kant, sömlösa trosor heter de helt enkelt, finns hos de flesta affärer.

• assiicamill

Sloggy i dom pytte förpackningarna är helt sömlösa och ljuvliga ;D

• Mineralvatten
    mocha8676 skrev 2013-08-02 15:45:08 följande:
    Någon som har tips på just det? Jag har börjat promenera minst en timme om dagen, men får skavsår av kanter och sömmar från trosorna. Någon som har något tips om bra trosor som inte ger skavsår? Någon bra sida att beställa ifrån ASAP som inte är allt för dyrt? :) vill ju inte gå troslös.. Fick skippa promenaden idag då jag har väldigt in av skavsåren.
    hm för liten storlek?
    jag kör lindex boxertrosor dvs typ grannie panties och jag får aldrig skavsår.
  • hellokill3r

Jag har aldrig nånsin fått skavsår, har du verkligen rätt storlek? Bomull? Fina sömlösa?

• mocha8676
    hellokill3r skrev 2013-08-02 15:59:56 följande:
    Jag har aldrig nånsin fått skavsår, har du verkligen rätt storlek? Bomull? Fina sömlösa?

Rätt storlek har jag. Hipsters från typ pieces (vero moda) och andra liknande hipsters. Använder mig inte av andra sorter, Inga sömnlösa. Kan säkert bero på sommarvärmen och dålig kondis som resulterar i svett. Får kollar efter sömlösa boxers senare idag.
  • mocha8676
    Fia 28 skrev 2013-08-02 15:55:33 följande:
    Tex Pierre Robert har en modell som heter Seamless.

Är det boxer eller hipsters?
  • Ramborg

Simmare får ofta skav under armarna av baddräktskanten för de tränar så mycket. Då hjälper det lite att smörja på Försvarets Hudsalva på de ömma ställena. Testa det!

42.
  • Fia 28
    mocha8676 skrev 2013-08-02 16:14:37 följande:

Är det boxer eller hipsters?
    Tror det fanns både ock.
Svar på tråden Trosor som inte ger skavsår.