Tänker på henne hela tiden.
Hej jag behöver råd, finns det någon här som har erfarenhet av yngre man-äldre kvinna?
Träffar just nu en kvinna på 41 medan jag själv är 23. Är medveten om att ålderskillnaden är stor men ju längre tid vi träffats så har mina känslor för henne ökat, tänker på henne jämt, på jobbet, hockeyträningen, när jag är hemma ja ni förstår. Sen när vi väl träffas så får jag en underbar känsla i magen och känner mig hur glad som helst. Hon är helt underbar...
Har känt henne sedan jag var 15 då hon bodde i grannhuset med sin man och två barn.
Har alltid tyckt hon varit attraktiv och pratglad. Men åren går och jag flyttar hemifrån när jag är 21.
I maj när jag var in och handlade mat så hörde jag någon bakom mig säga mitt namn och när jag vänder mig om så är det Anna. Vi blev att prata i en halvtimme kanske, fick bland annat höra att hon var skild sen ett år tillbaka.
Kanske inte behöver vara allt för detaljerad.
I alla fall så har vi träffats under två månaders tid, hon har bjudit mig på mat hemma hos sig och hon har även sovit här ett antal nätter. Vi har varit på bio tillsammans två gånger. Så vi har inte träffas endast för sex!
Som jag skrev tidigare så har jag fått så starka känslor för henne, har aldrig haft den här känslan för någon av mina tidigare tjejer som jag har för henne.
Har inte berättat för henne om mina känslor för jag är rädd att jag ska skrämma iväg henne, är väldigt jobbigt att hålla dom inne.
Jag vet inte hur hon känner, om hon endast ser mig som en sexpartner eller inte.
Är det några här som har erfarenhet av större ålderskillnader där kvinnan är äldre? Skulle gärna vilja ha era synpunkter så jag vet om det finns någon som helst chans att hon kan bli min flickvän en dag.
Tack på förhand.