• Anonym (TS)

Testiklar, sexigt eller ointressanta?

Tjejer, hur intressanta är en mans testiklar? Det finns spaltmetrar med diskussioner om hur den perfekta kuken ska se ut, ha för mått och fungera. Hur den reagerar på olika saken och skillnaden mellan olika partners.

Vad tycker ni om testiklarna? Hur ska de se ut? Sexigt med stora? Mysigt att leka med dem?

• Svar på tråden Testiklar, sexigt eller ointressanta?
  • Anonym (d)

"Mysigt att leka med dem" - nej, verkligen inte.

• Anonym (J)

Jävligt osexigt när du skriver "testiklar"... Man ba: Erik kom så får jag suga på testikeln...

Bollarna kan du väll åtminstone skriva..sug mina bollar

• Fröken reserverad

Allt på min partner är intressant och sexigt så klart jag är intresserad av hans pung med.

Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (J)
    Fröken reserverad skrev 2013-08-03 08:56:53 följande:
    Allt på min partner är intressant och sexigt så klart jag är intresserad av hans pung med.

Suger du ut bajs från hans rumpa också?
  • Fröken reserverad
    Anonym (J) skrev 2013-08-03 08:57:49 följande:

Nej. Bajs, snor, slem och andra kroppsvätskor kan han få tömma någonstans. När deteär gjort kan jag njuta av hans kropp. Bajs är ingen kroppsdel.
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (TS)
    Anonym (J) skrev 2013-08-03 08:57:49 följande:

Vilken underbart hög nivå du valt. Det var precis dit jag ville komma. Skriv inget mer är du snäll.

Testiklar/pungkulor. Sak samma.  
  • Anonym (tjej)

Håller med den som skrev att allt är intressant på den man är intresserad av men gärna liten pung alltså. Liten är mycket snyggare än stor.

• Anonym (TS)
    Anonym (tjej) skrev 2013-08-03 10:47:38 följande:
    Håller med den som skrev att allt är intressant på den man är intresserad av men gärna liten pung alltså. Liten är mycket snyggare än stor.
    Jag trodde att tjejer gillade när killen har stora testiklar. Big balls. Kanske mer är ett uttryck
  • cazh82

Testiklar? Är inte det kulorna i pungen som kallas för det, hursom så är det väl inte så sexigt nej.

• Anonym (XXX)

Men sluta skriv testiklar! Pung heter det...iaf i såna här sammanhang.

Självklart är pungen sexig och jag föredrar stor pung framför liten. Mer att leka med. 

Svar på tråden Testiklar, sexigt eller ointressanta?