E-cigarett UTAN nikotin + gravid?
Plussade ikväll. Kastade mina cigaretter i samma stund. Men hur år det med min e-cigarett. Den är giftfri, luktfri och fri från nikotin. Är det farligt för bebisen att ta ett par bloss?
Plussade ikväll. Kastade mina cigaretter i samma stund. Men hur år det med min e-cigarett. Den är giftfri, luktfri och fri från nikotin. Är det farligt för bebisen att ta ett par bloss?
Jag levde på e-Ciggen för att klara av att sluta röka i början av graviditeten :) tillslut behövs ju inte den heller.. :D
Då är nog inte så ofarliga som folk tror så du bör sluta.
tobaksfakta.se/nyheter/studie-visar-skadliga-partiklar-i-e-cigaretters-anga/
Fler???
Det är bättre att du frågar din barnmorska men jag tror att de är farliga så du bör nog lägga ner dom också.
Nedlagt.
De är jätte mycke bättre en cigg, men tror inte e ciggen är ofarlig.
Choco: tack!
Glusper/ verkar dåligt med info... Konstigt...
Liten i april/ja jätte.. Men de är bättre en cigg om man värkligen inte kan sluta.. Men jag vet ju inte riktigt vad tror du?
Jag är grymt osäker. Det står att den är 100% giftfri vilket borde innebära ofarlig för en gravid kvinna. Att den absolut är bättre än en vanlig cigg tror jag absolut!
Haha kör du me nikotin i?
Utan, såklart.
Bra :)
Jag tror att det är helt ofarligt för fostret. Det är nikotin som är det farliga.
Hej! Jag röker själv e-cigaretter efter många års rökning och nu har jag fimpat. Jag har startat en hemsida om dem ciggis.se för att hjälpa till att informera om dem. När jag har surfat runt så finns det farliga och inte farliga e-juicer som man fyller cigaretterna med. du ska passa dig för att beställa från tex Kina då de kan innehålla farliga ämnen men om de är svenska så kan du lita på att om det står att de är gift fria så ska de vara det. Kolla gärna in min hemsida för tills om bra produkter. Lycka till med babyn!
jag fick rådet sugtabletter av min bm nu e-cigg var inge bra.. de är ju inte sugtabletterna heller men ett bättre alternativ när suget blir som värst..