Bästa babysittern?
Vill ha en babysitter gärna med vibration men inte en i hiskliga färger från tex fisher price, Någon som har tips?
Vill ha en babysitter gärna med vibration men inte en i hiskliga färger från tex fisher price, Någon som har tips?
Gillar babybjörns, varför vibration?
vi köpte en mama roo och har varit super nöjd med den
finns ingen vibration men en massa andra rörelser och ljud är också väldigt stilren dock ganska dyr men helt klart värt alla pengarna (fullt liggläge så barnet kan sova ett par timmar i den) sök på youtube
Ja babybjörn verkar bra! vet ej fått för mig att vibration är bra:)
Många bebisar gillar vibration. Det är bra för kolik och gasig mage (minskar luftbubblor, får "igång" tarmarna, framkallar pruttar och rapar osv vilket resulterar i mindre ont i magen) Vi kör på det :)
Vi har köpt en från La-di-daa bra pris och med vibration
Tackar för tips! Ska kolla mama ro o ladida! var köpte ni er Elimiina?
Favoritar
Vi fick en ny fischer price utav svärmor. Man får vänja sig vid all färg och plotter alt. lägga en filt under bebisen ;)
Babybjörn är bästa babysittern, lätt att gunga med foten/handen.
Vi hade också MamaRoo men ser det mer som en gunga.
Dessa 2 är bäst enligt min erfarenhet
Laddas babysitter hittar man på ladida.se och så såg jag att de fanns på tradera. Fick ju min i present med delfintyg , jätte fin
Fast de är rätt färgstarka kom jag att tänka på nu..
Fin!!!
Vi köpte en Akta Graco Swing & Bounce Hide & Seek (www.jollyroom.se/akta-graco-swing-bounce-hide-seek.html&ttype=click) och sonen var mycket nöjd med den!
Favoritar