Gravid i vecka 11 bruna flytningar..farligt???
Upptäckte idag att jag fått en del bruna flytningar.. och nu är jag såklart jätte nervös och allmänt orolig om detta är början till missfall??? Någon som har upplevt liknande?
Upptäckte idag att jag fått en del bruna flytningar.. och nu är jag såklart jätte nervös och allmänt orolig om detta är början till missfall??? Någon som har upplevt liknande?
Jag hade det. Dock i v8. Men var ingen fara. Men förstår att du är orolig. Vart jag också :)
Inte för att göra dig orolig men det kan vara ett missfall, men behöver inte alls vara det heller. Ring och prata med Bm i morgon. Jag hade bruna flytningar som berodde på svamp, kan hoppas på att det är det!
jaaa.. jag ringde ju gyn akuten men de hade inte tillräckligt med resurser för att göra något nu.. utan jag får ringa min bm imorgon som ni sa och hoppas på att få en tid där istället. :/ har ju inget illamående, bara kissandet och ömma bröst.. räcker det som gravid symptom? fortsätter dock komma bruna flytningar fortf. så känns himla tråkigt. :(
Det är jättesvårt att svara på. Du behöver ett ultraljud för att veta säkert hur allt står till i magen. Vissa får bruna flytningar utan att det är någon fara alls o vissa får det i början av missfall. Håller tummarna för dig!
Jag hade bruna flytningar ganska länge utan att det var något. Illamående behöver man inte ha när man är gravid. Lycka till
Tror mina höll i sig i två v. Kom även lite blod. Hoppas det går bra för dig!
Jag har haft det både i vecka åtta och vecka 12. Börjar gissa att det är då jag skulle haft mens =)
Åkte till gynakuten, då det fortsatte komma mer bruna flytningar under dagen...fick även ont i magen/högra sidan. Var inställd på det värsta, då jag inte heller har ngt illamående kvar. MEN tji fick jag och där låg en bebis i magen ändå, som rörde och hade sig. :) GUD vad jag är lättad och glad att jag ändå tog tag i det och åkte in. Nu ska jag sova gott inatt och tack för alla svar!!! :)
Jag hade rosa o bruna flytningar i v 6 och v9. Det har gått bra, är nu i v 16. första gången gjorde jag ett vul 4 dagar efter och såg då hjärtat slå. Andra gången blev jag inte lika rädd för gynläkaren har sagt att de går bra för 2av3 som kommer in med någon blödning. Det är ofta hormonella störningar. Kollade ej andra gången. Bm verkade inte alls förvånad över att jag haft blödningar, är väldigt vanligt sa hon. Min förra graviditet var helt blödningsfri. De är lugnt sålänge du inte blöder mer än mens och har kraftiga smärtor.