Sionistisk Suveränitet
Jag skulle vilja införa en Sionistisk överhöghet där man går under Judiska lagar. Och då vi lever på 2000 talet och ideologin islam blivit ett system fyllt med idéer. Så föreslår jag att man är tillmötesgående med muslimers önskan om att förverkliga sharia. Jag tänkte främst på införandet av yizia och dess skattesystem.
Muslimer skall också förlora rätten till att äga och inneha vapen. Detta för allas säkerhet så att vi kan leva i fred. Dom kommer inte att behöva oroa sig eller ens tänka på att försvara sig så länge dom betalar "skyddskatt".
2. Yizia, är skyddskatten som betalas för att man skall känna sig besegrad och kränkt. Vidare ett bevis på att man erkänner och accepterar staten och dess lagar. I detta fall betalas yizia av muslimer för att erkänna den Sionistiska staten med Judisk överhöghet.
Koranen:
När den Sionistiska staten inrättats och är i bruk kan hedaya lagen sättas i bruk. För er som inte vet vad det är så är detta är den rättsliga text som gör det lagligt att begära dubbelt så mycket i skatt från icke-troende. I detta fall skall den inskärpas på muslimer.
Då zakat och jizia enligt muslimsk uppfattning anses likvärdiga och rättvisa och att de lovordas av dom som vill införa sharia förmodar jag att det inte finns några invändningar från muslimskt håll. Det vore detsamma som att fördöma koranen och dess islamska ideologi.
Shalom!