• Äldre 4 Aug 18:22
    1264 visningar
    9 svar
    9
    1264

    Superförmåga!

    Vilken superförmåga skulle du vilja ha? 

    Berätta vilken och varför! Låt fantasin flöda!  

  • Svar på tråden Superförmåga!
  • Äldre 4 Aug 18:28
    #1

    Jag skulle vilja ha förmågan att flyga. SUPERSNABBT. Tänk bara vilken härlig känsla att bara sticka ut och flyga en stund för att skingra tankarna ;)

  • poirot
    Äldre 4 Aug 18:28
    #2

    Jag vill kunna teleportera saker och människor med tankekraft, jag tror att jag skulle kunna få en hel del uträttat då till tjänst och otjänst för mänskligheten.

    Och flyga såklart, men jag föreställer mig att det kommer på köpet med alla superkrafter.

  • Äldre 4 Aug 18:33
    #3

    Få folk att smocka till sig själva. Har varit medlem sen 2005 eller nåt.

  • Äldre 4 Aug 18:38
    #4

    Jag önskar att jag kunde använda min tankekraft som en elvisp. Då skulle jag vispa sönder hjärnan på folk som är störiga och korkade. 

    Sen önskar jag så klart att jag kunde läsa tankar. För ibland förstår jag verkligen inte vad som rör sig i huvudet på vissa människor.  

  • Äldre 4 Aug 18:38
    #5
    puss skrev 2013-08-04 18:33:21 följande:
    Få folk att smocka till sig själva. Har varit medlem sen 2005 eller nåt.
    Den var riktigt bra!
  • Äldre 4 Aug 18:40
    #6

    En till, jag vill kunna gå igenom väggar och vara osynlig som ett spöke. 

  • poirot
    Äldre 4 Aug 18:42
    #7

    Usch, tankeläsning skulle jag inte vilja ge mig på. Jag är rädd att det skulle bekräfta en massa saker som jag inte vill veta om folk

    Jag skulle vilja kunna hälsa på i och styra över folks drömmar.

  • Äldre 4 Aug 18:45
    #8
    poirot skrev 2013-08-04 18:42:38 följande:
    Usch, tankeläsning skulle jag inte vilja ge mig på. Jag är rädd att det skulle bekräfta en massa saker som jag inte vill veta om folk

    Jag skulle vilja kunna hälsa på i och styra över folks drömmar.
    Som i inception? Skitbra film för övrigt. 

    Jag har inget emot att få reda på hur folk tänker. Det skulle vara riktigt intressant.  
  • Äldre 4 Aug 18:46
    #9

    Jag skulle vilja vara som Piper Halliwell. Kunna frysa rummet och/eller få saker att explodera med mina händer. Nice ju!

Svar på tråden Superförmåga!