• Anonym (trosan)

Vibratortrosor

Någon som har erfarenhet av vibratortrosor? Min man verkar ha tänkt köpa sådana åt mig, med fjärrstyrd kontroll. Är de verkigen bekväma att gå runt i? Alltså ha en hel dag med allt vad det innebär. Typ sitta på en trästol, klättra runt i lekparken med ungarna osv.. För jag antar att han har tänkt att jag ska ha dem länge och att han ska vara lite busig och starta den lite då och då. Kanske inte i lekparken då men ni fattar..
    Sen undrar jag om de fungerar bra eller om man ändå liksom måste hålla vibratorn mot sig, för det funkar inte för mig att lägga en vibrator i trosorna utan att hålla fast den, annars träffar den ju inte rätt.  

• Svar på tråden Vibratortrosor
  • Anonym (''')

Det är väl oftast tajta latextrosor så vibratorn sitter där den ska sitta. Men bekväma är de absolut inte.

• Anonym (trosan)

Ok, det var det jag anade, jag tänkte att om de är någorlunda bekväma kanske jag kan stå ut med att de är jäkulst fula ;)

• Anonym (Elle)

Jag har ett par trosor med vibrator som är både snygga, bekväma och sköna :) De är som ett par vanliga spets stringtrosor, med en liten ficka för vibratorn i grenfodret.  Vibratorn har många olika spännande vibrationssätt, dock måste man vara på ungefär samma ställe för den räcker bara 10-15 m. Jag köpte min här: http://www.mysshopen.se/sexleksaker/vibratorer/trosa-med-fjarrstyrd-vibrator

• Anonym (trosan)

trevligt med en recension :) Ser att den där vibratorn är böjd och det är nog lämpligt kan jag tänka mig.. Nu vet jag inte hur det blir, får fråga honom om han beställt några och har han inte det kan jag ju nämna att den där verkar bra.
    Jag ser även att den har eskalering och det är ett måste för att jag öht ska kunna komma.  
  • Anonym (trosan)
    Anonym (Elle) skrev 2013-08-05 13:59:48 följande:
    Jag har ett par trosor med vibrator som är både snygga, bekväma och sköna :) De är som ett par vanliga spets stringtrosor, med en liten ficka för vibratorn i grenfodret.  Vibratorn har många olika spännande vibrationssätt, dock måste man vara på ungefär samma ställe för den räcker bara 10-15 m. Jag köpte min här: www.mysshopen.se/sexleksaker/vibratorer/trosa...
    Syns vibratorn genom byxor? Dom var mycket snyggare än de jag såg att mannen kollade på :)
  • Anonym (trosan)
    Anonym (myroribrallan) skrev 2013-08-11 00:08:57 följande:
    En recension av ett par andra trosor kommer snart här:

sinnerside.naknabloggar.se/

Väntar på uppdatering :)
  • Anonym (Elle)
    Anonym (trosan) skrev 2013-08-05 19:41:16 följande:
    Syns vibratorn genom byxor? Dom var mycket snyggare än de jag såg att mannen kollade på :)
    Nej, den syns inte om man inte vet om det. Vibraton är lång och smal och försvinner som in emellan.  Visst är de snygga, som en par vanliga snyggtrosor fast mycket skönare :)
Svar på tråden Vibratortrosor