• Anonym (ts)

Ni som inte har en traditionell anställning, hur tjänar ni era pengar?

Jag har inte lyckats få något jobb så jag söker tips på hur man på andra vis kan dra in pengar. Finns det ens någon möjlighet?

• Svar på tråden Ni som inte har en traditionell anställning, hur tjänar ni era pengar?
  • Anonym (alltiallo)

Jag har en timmanställning, tjänar en del pengar på att sälja växter vilket även är mitt intresse och drar in resten på tipset.

En del pengar går in på att renovera upp gamla möbler jag hittar eller kommer över snorbilligt också.

• Anonym (ts)

Tipset?! Det trodde jag var till för rent nöje. Du menar på allvar att du ser det som en säker inkomst? Bara nyfiken

• Anonym (alltiallo)
    Anonym (ts) skrev 2013-08-05 12:21:52 följande:
    Tipset?! Det trodde jag var till för rent nöje. Du menar på allvar att du ser det som en säker inkomst? Bara nyfiken
    sent svar men ändå, att kalla det en säker inkomst är kanske att ta i, men det flyter på skapligt iallafall, men visst är det en chanstagning det ska inte förnekas, och man bör kanske inte sätta hela månadsbudgeten i tipskassan, men i mitt fall har det fungerat att ha en del. Och risken är helt klart värd att inte behöva ha med det sociala eller arbetsförmedlingen att göra utan kunna sköta mitt jobbsökande själv, utan märkliga krav utifrån.
  • sturelur
    Jag har sökt hela internet efter jobb som man kan göra hemifrån, bli inte blåst på alla roulette, binary signals, blackjack metoder som finns överallt, har testat dom och det funkar inte för fem öre.
    Men efter att jag spenderat mycket tid och pengar på letande hittade jag en sak som funkade affiliate marketing och en väldigt bra metod SEM Search engie marketing. du använder dom två tillsammans och skapar optimala sidor för inkomst
    Läs mer om det på min blogg i sidfot 
    http://www.börjatjänapengarsnabbt.com/
  • kimsi

Herregud Sturelur vad du spammar trådar med din jäkla reklam. Och inte ens kan du anstränga dig och variera dig lite utan det är samma inlägg som klistras in också!

• jsanna

Transcom söker arbetare som support hemifrån.
    Själv arbetar jag på timme som teleintervjuare samt guidar på museum på tim. Och annat extra som jag kan få in via internet.
    Håller även i simskola för vuxna då och då när det dyker upp tillfälle.

• jsanna

Ja neobux är ett bra sätt, men det är viktigt att veta att det dröjer ett par månader minst om man inte ger upp för att inkomsterna ska rulla lite. Jag personligen är emot guider....för neobux då inget konto är likt ett annat- alla referrals du hyr är dina så kan inte se likadant ut i någons konto
    Det alla bör veta är att man ska inte hänga allt på neobux då bygger du inte upp dina inkomster i programmet om du behöver pengar nu.
    Så neobux är bra för dem som kan vara utan inkomsterna i ett par månader minst. Helst 8 månader iallafall. Sedan rullar programmet på:)

• Penti
    rogga skrev 2013-09-13 17:08:53 följande:
    Jag tjänar pengar på PTC (paid to click) ca 800-1000 $ i månaden
    www.neobuxinfo.com 
    Samma här, konstigt att inte fler hoppar på det här tåget.
    Men de flesta verka tro att man inte behöver göra ett dyft för att pengarna ska rulla in. 
    Kan bara meddela att så är det inte, ska man tjäna pengar så måste man vara aktiv genom att klicka på sina annonser mm och bygga upp kontot. Men så småningom börjar det rulla på och det finns få saker som är trevligare än att logga in på kontot på morgonen och se att man fått in 25 dollar medans man legat och sussat.  Skrattande

Skämt åsido, neobuxinfo.com är toppenbra, men man måste vara aktiv och spendera en kvart om dagen annars blir det inga slantar. Cool
  • MikNis
    jsanna skrev 2013-10-07 17:13:38 följande:
    Transcom söker arbetare som support hemifrån.
    Själv arbetar jag på timme som teleintervjuare samt guidar på museum på tim. Och annat extra som jag kan få in via internet.
    Håller även i simskola för vuxna då och då när det dyker upp tillfälle.
    vore en fördel om du länkade till relevant hemsida.
  • Hillobaj44

Angående neobuxinfo.net så tror säkert en del att man börjar tjäna pengar direkt. Så är inte fallet, du bygger sakta upp kontot med refs, dvs folk som klickar sina annonser och får betalt, och då får du också betalt.
    Refs skaffar man enklast direkt via hemsidan, och ju fler du har ju mer pengar tjänar man. Rekordet (vad jag vet) är en kille från england som samlat refs i 5 år och har 40 tusen! och tjänar ca 1000 kr om dan, 7 dar i veckan, 365 daar per år.

Det finns potential att tjäna pengar, men som med allting annat - du måste vara aktiv och klicka och kolla på dina annonser annars tjänar man inget.

• Megamannen
    Jo jag har ju gått med i neobuxinfo.net jag också, tog ett tag men gnetar man på så bygger man ju sakta upp kontot. Minigränsen för att casha ut är 2 dollar och jag var ju lite skeptisk till en början, så jag valde att få utbetalt, och fick pengarna på Paypal kontot i nästa sekund hehe. 
    De klarade bluff-testet
    Fast iof, sajter som ägs av lurendrejare överlever inte särskillt länge och de här har ju hållit på runt 7-8 år nu.
    Har jag börjat satsa på allvar, och har sett en del payment proofs därifrån och jösses!! En del tjänar ju lika bra som en skaplig månadslön, fast de har ju iof varit med i typ 6-7 år och hunnit bygga upp sitt konto.
  • happyholiday

Ja jäklar vad bra, det verkar som att reklam och annonser i alla dess former är det som man kan göra pengar på. Reggade mej jag också, och har börjat tjäna ihop mina första kronor. Tänkte fråga lite saker i deras forum, men man måste ha varit medlem i typ 2 veckor innan man får skriva nåt själv. En typ av skyddsgrej antar jag, forumet skulle väl översvämmas med dravel annars.
    Hur som haver, läser man o kollar runt lite bland trådarna så hittar man ju oftast svar på sin fråg iallafall. Glad

Svar på tråden Ni som inte har en traditionell anställning, hur tjänar ni era pengar?