Ni som inte har en traditionell anställning, hur tjänar ni era pengar?
Jag har inte lyckats få något jobb så jag söker tips på hur man på andra vis kan dra in pengar. Finns det ens någon möjlighet?
Jag har inte lyckats få något jobb så jag söker tips på hur man på andra vis kan dra in pengar. Finns det ens någon möjlighet?
Jag har en timmanställning, tjänar en del pengar på att sälja växter vilket även är mitt intresse och drar in resten på tipset.
En del pengar går in på att renovera upp gamla möbler jag hittar eller kommer över snorbilligt också.
Tipset?! Det trodde jag var till för rent nöje. Du menar på allvar att du ser det som en säker inkomst? Bara nyfiken
Jag tjänar pengar på PTC (paid to click) ca 800-1000 $ i månaden
www.neobuxinfo.com
Eget företag
Herregud Sturelur vad du spammar trådar med din jäkla reklam. Och inte ens kan du anstränga dig och variera dig lite utan det är samma inlägg som klistras in också!
Transcom söker arbetare som support hemifrån.
Själv arbetar jag på timme som teleintervjuare samt guidar på museum på tim. Och annat extra som jag kan få in via internet.
Håller även i simskola för vuxna då och då när det dyker upp tillfälle.
För den som undrar över neobux, lättast att läsa här, http://neobuxguid6.wix.com/neobux-guide
visserligen på engelska, men väldigt enkel och lättläst sida ändå som berättar hur det går till.
Ja neobux är ett bra sätt, men det är viktigt att veta att det dröjer ett par månader minst om man inte ger upp för att inkomsterna ska rulla lite. Jag personligen är emot guider....för neobux då inget konto är likt ett annat- alla referrals du hyr är dina så kan inte se likadant ut i någons konto
Det alla bör veta är att man ska inte hänga allt på neobux då bygger du inte upp dina inkomster i programmet om du behöver pengar nu.
Så neobux är bra för dem som kan vara utan inkomsterna i ett par månader minst. Helst 8 månader iallafall. Sedan rullar programmet på:)
Angående neobuxinfo.net så tror säkert en del att man börjar tjäna pengar direkt. Så är inte fallet, du bygger sakta upp kontot med refs, dvs folk som klickar sina annonser och får betalt, och då får du också betalt.
Refs skaffar man enklast direkt via hemsidan, och ju fler du har ju mer pengar tjänar man. Rekordet (vad jag vet) är en kille från england som samlat refs i 5 år och har 40 tusen! och tjänar ca 1000 kr om dan, 7 dar i veckan, 365 daar per år.
Det finns potential att tjäna pengar, men som med allting annat - du måste vara aktiv och klicka och kolla på dina annonser annars tjänar man inget.
Hur jag tjänar på sidan om?
På neobuxinfo.net såklart.
Du tror mig inte?
Isåfall kolla här
Ja jäklar vad bra, det verkar som att reklam och annonser i alla dess former är det som man kan göra pengar på. Reggade mej jag också, och har börjat tjäna ihop mina första kronor. Tänkte fråga lite saker i deras forum, men man måste ha varit medlem i typ 2 veckor innan man får skriva nåt själv. En typ av skyddsgrej antar jag, forumet skulle väl översvämmas med dravel annars.
Hur som haver, läser man o kollar runt lite bland trådarna så hittar man ju oftast svar på sin fråg iallafall.