• anli00

Plastikkirurgi i Linköping

Hej,

Tänkte höra om det är nån som har erfarenhet av plastikkirurgi i Linköping.

Man får gratis konsultation hos Kosmetisk kirurgi den här månaden och tänkte höra om det är nån som vet nåt om dem eller kan rekommendera någon annan privat klinik.

Oavsett vilken slags plastik ni gjort vore det bra/kul att få höra era erfarenheter.... 

• Svar på tråden Plastikkirurgi i Linköping
  • Rosa Fluff

Jag op brösten där. Är jätte nöjd! Men själva operationerna utförs inte i Linköping utan i Jönköping och/eller nån mer stans. Minns inte vart. Jag gjorde i Jönköping. Sen gjorde jag alla återkontroller i Linköping. Jätte bra bemötande och jag kände mig trygg hela tiden.

• Flisan79

Plastikakademin. Har inte gjort någon op där själv men Gunnar Kratz jobbar där och verkar var duktig på bröst isf. Han är en av de kirurger jag funderar på eftersom att han är duktig på framförplacering.

• anli00

Tack Rosa Fluff: okej då ska jag kolla upp det ändå...verkar intressant. För min del har det ingen betydlse vart ånstans det blir utan huvudsaken är att man blir nöjd med resultatet

Flisan79: okej, då ska jag kolla upp det också, kan va bra att jämföra lite olika.
    I mitt fall så är det inte brsöt utan lårplastik det handlar om     

• anli00

Satan va dålig jag är på att skriva idag ser jag, men hoppas ni får ihop orden ändå

Svar på tråden Plastikkirurgi i Linköping