Finns det nån i samma sits som mig
Jag är en mamma till en 3 åring. Hon träffar sin pappa med stödperson en gång i veckan.
Han började bryr sig om sin dotter om man nu ska kalla det när hon var 1 1/2 år när hans sambo kom in i bilden.
Han är en sån person som inte tro på vad jag säger. Alla myndiheter tror på honom.
han kan sitta o säga tex såhär när vi var hos förmedlaren som tingsrätten ordnat. Nej jag har aldrig sett att tösen varit sjuk. Fast hon hade 40 grader feber o röd i ansiktet o orkade ingeting.
O jag var tvungen o åka in med henne.
man sa till honom att låt henne vara hon ville sova nej då sa han jag har rättigheter det är min dotter med o försökte dra upp henne. man sa ifrån o han blev sur o stack iväg o han anmäler mig så fort hon är sjuk.
o jag ska visa intyg o blabla. Så trött på detta
Men nu så har han en tös så nu är intresset inte så stort. Han kommer inte till mötet på dagiset han kommer inte till läkaren,
Hur är intresset då.
Är det nån som är i samma sits som vill prata så maila mig. Ni andra som ska BARA hacka ner mig. Skriv inte till mig
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-06 09:42
Sen så hade vår dotter fått saker från hans släkt de har inte skickat någotting till henne utan till honom och allt var för smått för han skickade inte det vidare till henne hem hit och han påstår att jag slänger det när jag inte gör det utan jag har saker kvar som han gav henne när hon var en månad sen har hon inte fått nått av pappan eller hennes släkt på hans sida