• Anonym (Rogz)

Bruten penis

Tjena skulle till och dra en runk idag. Skulle dra av mig kallingarna men råka tappa greppet och kalsongkanten for som raket mot min penis. Den snärta till den helt enkelt. Detta gjorde ganska ont. Hade halvstånd vid tillfället. Hörde inge knäck eller något.  Men vart orolig trodde jag brutit den. Satt och börja runka den reste sig. Hittade inge blåmärken tog lite längre tid men den reste sig kom och sen var jag klar. Ner den slaknat gick jag och kolla efter blåmärken hitta 2 stora blåmärken på varderna sida upp vid ollonet. Har jag brutit penisen trots jag får upp den ?

• Svar på tråden Bruten penis
  • Göteborgskillen2101

... du vet väl att det inte finns ben i kuken?

• Whitetrash86

Gissar på att du brutit lillbenet... bäst att du tar dig till akuten så att den blir gipsad.

• carlf

ni skämtar bara med den stackaren. han tar jö inte er på allvar när ni håller på sådär. 
     jag är helt övertygad om att det är "infästningen" till svällkroppen som släppt, går han inte till läckare innan nästa gång han får stånd är det risk att hela ollonen licksom glider på sned, sen är det mycket möjligt det hamnar där för alltid. 

• viseversa

Du måste nog ha gips ts. Den är självklart bruten. Penis benet är väldigt skört.

• Krister Petterson

Det finns inget Penisben!
    Bara folk som tror det finns vilda Dinosaurier i Norrland som tror såna dumheter
    Lycka till broder! 

• pluvdo
    Krister Petterson skrev 2013-10-18 04:11:28 följande:
    Det finns inget Penisben!
    Bara folk som tror det finns vilda Dinosaurier i Norrland som tror såna dumheter
    Lycka till broder! 
    Inte utan att man undrar varför du sökte dig fram till en två månader gammal tråd om ett misstänkt penisbrott...

Men jaja, man kan bryta penisen i alla fall. Så något i den går sönder och den ser rolig ut. Eller ja, i en dokumentär jag såg så såg de roliga ut i alla fall.
    Men först skall jag gå in i garderoben och säga pisspotta... men säg det inte till mamma.
  • anonymitetennnnnenelkn

Nej det finns inga ben, men man kan bryta den ändå. Och i det fallet är det ena eller båda svällkropparna som går av. Har själv haft av min högra.

• Anonym (??)
    anonymitetennnnnenelkn skrev 2016-03-03 23:53:00 följande:

Nej det finns inga ben, men man kan bryta den ändå. Och i det fallet är det ena eller båda svällkropparna som går av. Har själv haft av min högra.

Kan man laga det? Eller en gång bruten, alltid bruten?
Svar på tråden Bruten penis