Raka röven eller frun sexstrejkar
Jag ska gå direkt på sak; min fru sagt åt mig att jag måste ta och raka av mig rövhåren om vi ska ha sex igen. Jag är en man med rätt kraftig hårväxt på kroppen. Brukar trimma det med en sax eller hårtrimmer för att jag inte ska likna en björn på två ben. Har också alltid varit noga med att ansa håret på pung och kring kukroten för att min kära fru inte ska behöva snaska kotte med hela ansiktet fullt av hår. Så långt så gott, men nu vill hon att jag också ska barbera bort håret i röven eftersom hon tycker det är så äckligt att se på, samtidigt som hon menar att det är ohygieniskt att gå runt med en slags "bajsborste" i baken.
Jag är en renlig man och brukar alltid tänka på att intimtvätta stjärten efter att ha gjort nummer 2. Dock är det klart att man inte kan vara helt kliniskt ren där bak, specuiellt inte när man har stjärthår. Där samlas ju alltid kalsongludd m.m. som lätt kan generera s.k. kangelbär/konkelbär om man inte passar på. Dock tycker jag att det är både besvärligt och lite äckligt att barbera rövhår med en sax eller rakblad. Man måste ju ligga på alla fyra och sära på skinkhalvorna om man ska komma åt, och inte för att jag har något emot homosexuella män, men tanken på att ligga på det sättet gör mig lite obeväm. Känns inte som det passar in på den machoimage som jag anser mig för att ha. Så frågan är om jag ska säga åt min fru att där går gränsen för vad jag vill göra för henne (hur hade ni reagerat om er man hade sagt så till er) eller om ni kvinnor/män på FL känner till något enklare sätt att bli kvitt sitt rövhår än att ligga med rumpan i vädret och en rakhyvel i handen.