• Anonym (Den hårige)

Raka röven eller frun sexstrejkar

Jag ska gå direkt på sak; min fru sagt åt mig att jag måste ta och raka av mig rövhåren om vi ska ha sex igen. Jag är en man med rätt kraftig hårväxt på kroppen. Brukar trimma det med en sax eller hårtrimmer för att jag inte ska likna en björn på två ben. Har också alltid varit noga med att ansa håret på pung och kring kukroten för att min kära fru inte ska behöva snaska kotte med hela ansiktet fullt av hår. Så långt så gott, men nu vill hon att jag också ska barbera bort håret i röven eftersom hon tycker det är så äckligt att se på, samtidigt som hon menar att det är ohygieniskt att gå runt med en slags "bajsborste" i baken.

Jag är en renlig man och brukar alltid tänka på att intimtvätta stjärten efter att ha gjort nummer 2. Dock är det klart att man inte kan vara helt kliniskt ren där bak, specuiellt inte när man har stjärthår. Där samlas ju alltid kalsongludd m.m. som lätt kan generera s.k. kangelbär/konkelbär om man inte passar på. Dock tycker jag att det är både besvärligt och lite äckligt att barbera rövhår med en sax eller rakblad. Man måste ju ligga på alla fyra och sära på skinkhalvorna om man ska komma åt, och inte för att jag har något emot homosexuella män, men tanken på att ligga på det sättet gör mig lite obeväm. Känns inte som det passar in på den machoimage som jag anser mig för att ha. Så frågan är om jag ska säga åt min fru att där går gränsen för vad jag vill göra för henne (hur hade ni reagerat om er man hade sagt så till er) eller om ni kvinnor/män på FL känner till något enklare sätt att bli kvitt sitt rövhår än att ligga med rumpan i vädret och en rakhyvel i handen.

• Svar på tråden Raka röven eller frun sexstrejkar
  • Anonym (den ohårige)

Kan du inte helt enkelt säga åt lilla frugan att om nåt hår ska bort i röven, så är det hennes jobb att ta bort det?

• The Riddler

Blir jobbigt att ta bort röv håret ensam, så jag håller med herr Anonym, låt frugan hjälpa dig med det. 

Everything I tell you is a lie, including this.
  • Sölve

Raka mellan skinkorna är väl ingen konst, bara att ställa ena benet på en pall eller nåt och gå loss med hyveln.

Dock så är det väl inte hennes sak att bestämma om du ska ha hår kvar eller inte. Vill du inte så är det bara för henne att acceptera.

• Anders 386

Klart du ska raka, ganska liten eftergift för att få partnern nöjd. Men lite knixigt kanske det kan vara...

• Anonym (Den hårige)
    The Riddler skrev 2013-08-07 11:14:53 följande:
    Blir jobbigt att ta bort röv håret ensam, så jag håller med herr Anonym, låt frugan hjälpa dig med det. 

Ja det lär ju knappast hända, men jag är enig med dig om att hon borde göra det eftersom det nu är hon som har problem med det.
    Anders 386 skrev 2013-08-07 11:30:07 följande:
    Klart du ska raka, ganska liten eftergift för att få partnern nöjd. Men lite knixigt kanske det kan vara...
    Jo, men det växer ju ut rätt snabbt igen så det känns besvärligt att det blir ett ställe till på kroppen som ska rakas (och ett besvärligt ställe ). Dessutom tror jag inte rövskäggstubb är speciellt skönt att gå med. Måste ju stickas?

• Anonym (Slät.)

Gå och kör en vaxning istället. Då slipper du att det växer upp på ett par veckor. Och så blir det silkeslent. Och du slipper att göra det själv. Eller gör som jag, tog en laserbehandling och slipper håret.

• Lever så
    Anonym (Den hårige) skrev 2013-08-07 11:07:13 följande:

Jag ska gå direkt på sak; min fru sagt åt mig att jag måste ta och raka av mig rövhåren om vi ska ha sex igen. Jag är en man med rätt kraftig hårväxt på kroppen. Brukar trimma det med en sax eller hårtrimmer för att jag inte ska likna en björn på två ben. Har också alltid varit noga med att ansa håret på pung och kring kukroten för att min kära fru inte ska behöva snaska kotte med hela ansiktet fullt av hår. Så långt så gott, men nu vill hon att jag också ska barbera bort håret i röven eftersom hon tycker det är så äckligt att se på, samtidigt som hon menar att det är ohygieniskt att gå runt med en slags "bajsborste" i baken.

Jag är en renlig man och brukar alltid tänka på att intimtvätta stjärten efter att ha gjort nummer 2. Dock är det klart att man inte kan vara helt kliniskt ren där bak, specuiellt inte när man har stjärthår. Där samlas ju alltid kalsongludd m.m. som lätt kan generera s.k. kangelbär/konkelbär om man inte passar på. Dock tycker jag att det är både besvärligt och lite äckligt att barbera rövhår med en sax eller rakblad. Man måste ju ligga på alla fyra och sära på skinkhalvorna om man ska komma åt, och inte för att jag har något emot homosexuella män, men tanken på att ligga på det sättet gör mig lite obeväm. Känns inte som det passar in på den machoimage som jag anser mig för att ha. Så frågan är om jag ska säga åt min fru att där går gränsen för vad jag vill göra för henne (hur hade ni reagerat om er man hade sagt så till er) eller om ni kvinnor/män på FL känner till något enklare sätt att bli kvitt sitt rövhår än att ligga med rumpan i vädret och en rakhyvel i handen.

Hehe jaa du.. Vad gör man inte för att få liggaFlört Men alltså jo det kan stickas och klias i början men det går över när man gjort det ett tag. Sätt upp benet på tex toaletten, eller sitt på huk.

Det är mysigare att leka med en rakad röv med några fingrar eller tungan om du har tur Tungan ute  
  • 08Biet

Min sambo hjälper mig när det behövs Glad
    Visst sticks det i början ,men det är bara att raka ett antal gånger så blir det bättre

• Anonym (uäk)

Vaxa eländet! Ärligt talat hade inte mannen i mitt liv varit helt ren (och dessutom konkelbär, uäk) så hade det varit sexförbud. Renlighet är ju ändå A och O. Det känns ju som om det är det som det här egentligen handlar om...

• Anonym (b)

Tycker det är omoget av henne att sexstrejka. VILL du ens ta bort håret från din kropp? Det är inget hon ska få manipulera dig till att göra. Du verkar ju ha fullgod koll på hygien så att hon tycker det är äckligt(!!) att se på är mindre relevant än din rätt att bestämma över din egen kropp.

Fråga dig själv om du vill ha sex med någon som uttrycker sig med termer som "äckligt" om ditt utseende... 

Svar på tråden Raka röven eller frun sexstrejkar