vägen till snuskgubbe
Hej på er!
Tänkte skriva av mig lite och delge er följande berättelse om mig själv. Jag närmar mig nu de 50 och det går minst sagt utför med passionen, samlivet och min sexualitet.
Började säkert som många andra med att upptäcka hur det gick att onanera och känslan av att lägga av en salva. Höll på så ett par år innan jag äntligen fick min sexdebut. Vi var båda oskulder och jag var kär uppöver öronen. Det tog slut och jag träffade fler tjejer och med öppenhet omtänksamhet och att kunna tala med mina partners blev jag "en hejare" i sängen. Hade svårt att överhuvudtaget förstå att det kunde finnas problem med sex i förhållanden. Det var ju bara att prata med varrandra!! upptäcka och lära sig varrandra! vad är problemet??
Sexet fungerade helt enkelt bra och var bra på alla sätt.
Sedan träffade jag min nuvarande fru. Hon fick inte orgasm när vi höll på men jag tänkte att det här löser sig nog med tiden. Det gäller att inte sätta press eller krav utan med tiden löser det sig säkert. Tänkte att sex inte var det viktigaste heller utan det finns andra värden i ett förhållande och saker som skall fungera.
Men, med åren blev detta ett problem. Jag började få nobben ibland så när jag väl fick komma till så var det över på några juck. Jag kännde att jag började förvandlas till ett sexuellt missfoster. Den forne store älskaren fick nu inte längre spelrum utan sexet skedde nu snart helt efter fruns premisser, in-ut-in-ut-sprut. Jävligt pinsamt, men frun hävdade att detta var det skönaste för henne och på detta sätt skall det ske. Barna kom och åren gick och det blev allt glesare mellan gångerna. Jag tar upp problemet flera gånger med min fru vilket ett tag resulterade i ett sexavtal med schemalagt sex. Tyckte inte detta fungerade, ibland var det som att onanera i en slida. Jag ville ju känna mig åtrådd, inte bara stoppa in!!!. Jag tycker detta är ett större och större problem och är rädd att äktenskapet äventyras av detta. Pratar om det med frun, vi går i terapi vilket avbryts eftersom vi inte har tid med detta anser hon. Jag känner att slaget i sängkammaren är förlorat. Det blir inte bättre, så är det! face it!
Fy fan, jag mår piss och nu börjar funderingarna kring detta uppta en mycket stor del av min tid.
Jag börjar undersöka andra möjligheter, registrerar mig på victoria milan bland annat. inget resultat (så konstigt...) Jag börjar porrsurfa lite grann och runka till x-tube. Jag provar köpa lite telesex. Just nu känns det som om runkandet och telesexet är det som står till buds för att kunna hantera min sexualitet. Inget jag är stolt över eller som jag vågat erkänna för någon. Förrut hade jag ofta sexuella fantasier om kvinnor jag mötte och tyckte om kvinnor i största allmännhet, nu börjar jag mer se på dem som "jävla kärringar". Så kände jag aldrig förrut.
Det går utför och det känns inte bra. Om jag fortsätter med porrunkande och telesex vet jag inte, men det känns inte bra.
Där är jag nu.
Så, bakom varje snuskgubbe finns det säkert en historia