• Anonym (TS)

Har ni lyckats snärja de män ni velat ha tjejer?

Fick ni killen ni ville ha från början? Eller har ni snärjt topphöjdaren? Eller nöjde ni er?

• Svar på tråden Har ni lyckats snärja de män ni velat ha tjejer?
  • Fröken reserverad

Självklart är jag med den man jag vill vara med. Nej, jag har inte nöjt mig med någon i brist på bättre. Och nej, jag snärjde honom inte , jag blev kär, han blev kär..sen lindade vi varandra runt lillfingrarna. 

Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (just me)

Jag har alltid fått de jag velat ha, några har dock senare visat sig vara riktiga stolpskott men även den man jag är gift med nu var den jag snärjde som jag ville ha och han är ett toppen kap, både snygg och vettig =)

Hur jag gör har jag dock ingen större insikt i jag vet mest bara vad jag vill ha och på nåt sätt ser jag till att få det =)

Jag skulle aldrig kunna nöja mig, det är jag alldeles för kräsen för.  

• Anonym (:))

Ja, jag har fått dom jag velat ha :) Jag skulle inte ha någon jag bara "nöjde" mig med, då är jag hellre själv. 

• Anonym (nja)

Jag har alltid fått vad jag velat ha men den stora passionen avslutade jag då jag inte såg den framtid jag ville skapa mig om jag var kvar i det förhållandet så nöjde mig med "näst bäst". 3 barn och 20 år senare är han min bästa vän och vi har ett bra liv..... Men det har alltid saknats passion något som jag saknat genom åren. Men det var mitt val och jag valde ut "näst bäst" att bli den som fick följa med på MIN livsresa.

• Anonym (Japp!)

Oh ja, han är min drömkille. Eller bättre än så, han är ju på riktigt! Intelligent, snygg, rolig och kommer bli världens bästa pappa <3

• Anonym (Japp)

Jag fick det jag var ute efter och bestämt mig för.
    Sen under årens gång  har jag varit lite osäker på om det var vad jag verkligen ville ha.
    Under årens lopp inser jag att djupare kan man inte älska någon, han är min bästa vän, älskare och följeslagare.

Så ja, jag fick den kille jag ville ha :) 

• Anonym (jeanette)

Jag fick mannen som har allt!
     Han är en välutbildad, snygg fd elitidrottare som gör allt för att uppfylla mina drömmar :) Sen jag träffade honom så har mitt liv blivit så rätt! Vi grälar aldrig, har fullt med romantik och vi lever mitt absoluta drömliv tillsammans.

Jag nöjde mig inte med en halvdan karl och jag kommer aldrig mer nöja mig med mindre än den helt perfekte mannen och det perfekta förhållandet:)    Jag hoppas att alla nån gång får uppleva denna totala lycka !

• Oscarsmamma84

Ja jag fick den mannen jag ville ha( även om han driver mig till vansinne ibland) träffade så många idioter innan honom så e lycklig att jag har honom

• Shanyia

Men jag VILL, hjälp mig ni förföriska medsystrar :)

• Anonym (...)

Nej, tyvärr, hade inte förmågan och de analytiska verktygen då jag bildade familj. Nu väntar jag på att mina barn ska bli äldre och står just nu tillbaka på kärleksområdet själv...

• Dkcre

Har kikat lite i det här forumet ett tag och fått uppfattningen att de allra flesta kvinnor här är oerhört kräsna. "Skulle aldrig kunna nöja mig" exempelvis. Lika ska det vara stora kukar & ett välbetalt jobb. Jag minns den första flickvännen jag hade; "jag skulle lämna dig för persbrandt" Jaha tänkte man då, vad bussigt av dig. Det fanns många tjejer som såg bättre ut än hon och som säkerligen var mycket bättre i sängen osv. Det finns alltid någon som är bättre, men skulle aldrig lämna henne bara för någonting sådant. Ytligare än så blir det inte.

Nej, jag önskade att jag blivit född Gay istället. Livet hade varit mycket mer harmoniskt.

• Sarakechi

Japp! Min karl är ett kap, skulle aldrig släppa honom för allt i världen!

• Anonym (A)

Snärjde och snärjde..

Jag har haft ett gott öga till min make sedan jag var 14år (han var då 16år). Då visste han inte om att jag existerade. 4år senare, när jag var 18år, så hade vi börjat skriva lite med varandra på internet och umgås med lite samma bekanta och hamnade av en slump(?) på samma ställe en kväll. Jag tog mod till mig, gick fram till honom och började prata. Sedan den kvällen har det varit vi. Jag blev kär i honom och han i mig.

Vi är numera, 10år senare, lyckligt gifta, har barn och har det väldigt bra tillsammans. Han är den enda mannen jag vill ha och jag är så glad över att han vill vara med mig också. Jag har inte nöjt mig med något, men jag är väldigt nöjd över min make :)

• Lever så

Ja men vi är en total utmaning för varandra, vi har en blixtrande kemi med en febrig attraktion, vi är varandras motsvarighet i det andra könet, två envisa retstickor som är starka och dominanta utanpå och känsliga tänkare inuti<3

Svar på tråden Har ni lyckats snärja de män ni velat ha tjejer?