• scrapparlotta

Titti, Roger och Ola på rix morgonzoo var är dom?

Alltså, var är Titti, Roger och Ola på Rix morgonzoo?? Lyssnade igår på  morgonzoo, men då var det Adam Alsing, Markolio och nån tjej. Var fasiken är dom bästa?? Dom ska väl inte sluta? Får nästan panik, hur ska jag klara av att åka min långa sträcka till jobbet på morgonen om jag inte får lyssna på Titti och pojkarna där?? 

Nån som vet? 

• Svar på tråden Titti, Roger och Ola på rix morgonzoo var är dom?
  • scrapparlotta

Jaha, men idag var dom inte där....lyssnade på nrj istället för Adam kan jag inte lyssna på. Varför byter dom? Hoppas dom blir lika bra i den kanalen...

• Millass

Var tvungen att söka lite för vart mer nyfiken jag med:), och på Wikipedia (man får väl se om det stämmer) så står det att sändningarna kommer starta 2014..

Vet inte varför dom har bytt, men det stod också att man kan förvänta sig ett liknande program som det var innan.

• Stokke

Jag saknar oxå Rix morgon zoo.
    Gillar inte Gry och Co.
    Retar mig något grymt på deras tävlingar dör man kan villa freespinns på jackpot Joy.

• scrapparlotta
    Millass skrev 2013-08-08 00:25:35 följande:
    Var tvungen att söka lite för vart mer nyfiken jag med:), och på Wikipedia (man får väl se om det stämmer) så står det att sändningarna kommer starta 2014..

Vet inte varför dom har bytt, men det stod också att man kan förvänta sig ett liknande program som det var innan.
    Oj, 2014....ett halvår till. Jisses, det blir drygt att åka till jobbet på morgonen nu ett tag då. Jag kör i ca en timme för att komma till jobbet och jag bara älskar att lyssna på dessa tre då. Hoppas dom kommer då i alla fall...tack för infon
  • alexandra9

Det har med spotar att göra. RiX FM tappade till fördel för NRJ, vilket innebär att rix fm inte kommer att kunna sända på så stora ytor som tidigare (till så mycket människor). Därför sa gruppen upp sig och ska istället börja på NRJ. Jag gissar att de kanske haft någon form av klausul i sitt kontrakt som inte ger dem rätt att gå från en kanal till en annan över dagen. Därför får vi vänta.   

• mickesmurf

Hoppas bara att dom kommer tillbaka nånstans..klarar inte av Adam..vet inte varför, bara gör det inte..

• Schannique

Jag saknar också det riktiga morgonzoo gänget,, Roger.Titti och Ola!

Har lyssnat nu i en vecka på Adam och de andra och jag kommer att byta kanal from nu.
    Jag klarar inte heller av Adam

• scrapparlotta
    Schannique skrev 2013-09-04 08:32:00 följande:
    Jag saknar också det riktiga morgonzoo gänget,, Roger.Titti och Ola!

Har lyssnat nu i en vecka på Adam och de andra och jag kommer att byta kanal from nu.
    Jag klarar inte heller av Adam

Jag klarar inte av nån av dom där......lyssnar ibland när jag åker till jobbet. Men oftast byter jag för dom går inte att lyssna på. Dom är så röriga, och Markolio kommer nästan bort. Inte mycket man hör av honom. Och Britta....hon tjatar och tjatar och tjatar......om inget alls. Så NÄÄÄ, nu får Titti, Roger och Ola komma tillbaka!!
  • Alshain

Har alltid lyssnat på Rix FM på morgnarna, men bara för att höra det gänget, ända sedan Gert var med. Skönt att Titti kom tillbaka med, istället för Sofia.

Men det svider otroligt att NRJ inte sänder i Östergötland. Hoppas att de löser det framöver! 

• scrapparlotta
    Stockholm01 skrev 2013-10-08 11:22:34 följande:
    Har verkligen försökt en längre tid nu Klara bara inte av nya gänget
    Nä inte jag heller....och värst är nog Britta. Idag hörde jag när Laila Bagge Whalgren var där....mycket bättre. Men det går ju liksom inte att jämföra med Roger, Titti och Ola....Måtte dom komma tillbaka efter nyår...
  • Himlen01

Finns inget att lyssna på längre. Adam är fruktansvärt dryg, alltså går Rix FM ut. Gry på Mix Megapol och Kodjo på Morgonpasset är i stort sett likadana. De tre kunde sända tillsammans på NRJ, för den kanalen har vi inte i Karlstad. Nej, Jesse, Loogna och Martina på Megapol för nägra år sedan var bra.

• be3osny

Att spela enbart formatet vuxenmusik och inte blanda in inslag av ung musik för nrj´s del har ju totalt misslyckats som va tanken med NRJ sedan förra årsskiftet. Nästan alla andra radio stationer är så himla lika vad gäller musiken. Det är bara vad en del kallar för nya NRJ som är ett undantag och som skiljer sig i den bemärkelsen att fortfarande spela musik för en någonlunda ung publik med inslag av vuxenmusik sedan förra årsskiftet och det skiljer sig ganska mycket från rix fm osv. Innan dess spelade NRJ enbart musik för en ung publik. Ska bli roligt och se vad roger,titti och ola tycker om musiken på NRJ även om deras del enbart e att leda ett morron program och att dom sedan tidigare enbart har jobbat på rix fm varav rix fm´s fokus nästan alldrig varit att spela musik för ung publik utan för en vuxnare publik. Tanken med nrj vad ju att enbart spela dom senaste histen för en ung publik sedan innan. Jag tror inte att NRJ riktigt vågade försöka bli en ren kopia av expvis RIX FM osv,detta för då hadde NRJ och RIX FM blivit alldeles för lika vad gäller musiken. NRJ har alltid spelat musik för en ung publik sen kanalen startade och slogan alltid varit hit music only, så jag fick en chock när nrj skulle börja spela musik för en mera vuxnare publik, det är inte likt NRJ att göra det,men fortfarande att andelen musik för en ung publik fortfarande skulle vara ganska hög. Dvs runt 60& ungdoms musik och 40% vuxnare musik av 100%. Så en regelbunden stor kompot av forna NRJ finns dock fortfarande kvar som ny fresh musik som spelas för en ung publik. Hoppas inte NRJ i framtiden går över som att bli en ren kopia av rix fm osv och att forna NRJ helt kapas, det vore en katastrof, inte minst för gammla nrj lyssnare,men även för ungdomar. Själv har jag lyssnat på NRJ sedan,faktiskt men sant sedan 1994. Jag är född 86!. 

• be3osny

Ratta in NRJ efter årsskiftet i stället för RIX FM,så blir du inte less på roger,titti och ola, då dom leder sitt morgon program på NRJ.

• scrapparlotta

Nån som vet exakt datum på deras första sändning? Vore kul att lyssna på den.....så man inte missar den

• ola007

Det nya gänget, orkar inte ens skriva ut deras namn, är synnerligen välkomponerat om man som målgrupp har ett sunkigt uppehållsrum på ett högstadium i Solna eller likartad inrättning.
    Men då man sänder på tider som utgör bästa pendlartid undrar man ju hur fan dom tänkte???
    Vem, i vuxen ålder, orkar lyssna på dessa tre??
    Jag vill inte gradera ty var och en är så fruktansvärt usel, var och en på sitt vis.
    Nä, jag har hittat P3, faktiskt ganska bra under såväl morgon som kvällspendling :)

• be3osny

Har ingen datum när dom ska starta på nrj. Men morgon program som startas på radio brukar för det mesta alltid infalla första vardagen på kommande arbetsveckan på det nya året ganska snart efter ledigheten och årsskift!.

• be3osny

En del tror att kvaliten på nrj sänks och att nrj bara kommer bli som rix fm genom att bara spela vuxen musik när roger,titti och ola intar nrj den 13. Men då har ni fel!. NRJ kommer fortfarande att vara i sin nuvarande profil,roll och kvalite,dvs roger,titti och ola påverkar inte övriga nrj avsevärt. Det ända roger,titti, och ola har som uppgift är att leda ett morgon program och det gör dom på nrj, och om möjligt att någon av dom ställer upp för någon annan dj på andra tider expvis under kontorstid.

Svar på tråden Titti, Roger och Ola på rix morgonzoo var är dom?