• Anonym (bodycontact)

Body Contact

Någon som testat Body Contact och gått hela vägen?

• Svar på tråden Body Contact
  • Anonym (Jadå)

Ja, flera gånger... Både förhållanden och kk...

Rena guldgruvan för kvinnor!

• Hunters Gaze

Japp.. svårt att hitta rätt..

Men har man tur så...

• Jojohanna

I flera år, både som singel och som par. Som tjej är det oerhört lättraggat och jag har träffat en massa trevliga killar där. Det svåra är att sålla ut dem, jag blev överväldigad av de 700 mail jag fick på tre dagar och fick lägga mycket tid på att sålla bort alla "Knulla?" mailen för att hitta guldkornen. Men de finns där och jag har haft en massa bra och rolig sex med män därifrån.
    Som par hittar vi en massa roliga par där som vi bjuder in på sexsfester som jag och min sambo anordnar i Göteborg. 

• Anonym (Citra hops)

Beror på hur du menar hela vägen

Har träffat folk för dejter som slutat i sex... och till och med i förhållanden Både mitt ex och den som idag är min sambo har jag träffat på BC:-P 

Dock får man nog se upp lite för finns mitt ex kvar på sidan så finns det ett sjukhuvud till så att säga...

Man måste helt enkelt vara försiktig och inte träffas hemma första gången utan först ute på stan och sedan känna hur det känns innan man går vidare....        

• IsDimma

Jag träffade min nuvarande sambo där
    Och har träffat en del kks och ons också tidigare.

• Anonym (Tjejen)

Som tjej är det lätt om du lyckas sålla på tre dagar fick jag 1800 mail , från alla sorts män men luckas du sålla guldkornen så funkar det . Det gjorde det för mig .

• 3barnspappa

Jag har också varit där, träffat några i verkligheten men inte gått längre än fika. Två kvinnor var dock mycket jobbiga och hade väldigt svårt att ta ett nej. En jag pratade med visste vem jag var efter en liten stunds ordväxlande (hade ingen bild på mig där), tänk på att inte vara för ärlig om personliga saker :) Vi var helt överens om att vi aldrig träffats där :D Lättraggat även som kille, fick många mail. Jag har inte tid eller intresse av att nätdejta för att hitta en kk. Det var inget för mig.

• Smecker

Det är en mycket bra sida, extremt lättraggat om man inte har några krav. Har man krav så är det fortfarande hyggligt lättraggat, men man får man sålla lite, finns en del psykfall där som t ex inte kan ta ett nej.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Body Contact