• puttex

Internationella orgasmdagen

I dag firar den internationella orgasmdagen 10 års jubileum. Så ni som har flickvän, pojkvän, fru, man, sambo, kk eller partner ni får ge er vän några hejdundrande orgasmer med fingrar, händer, munnar, sexhjälpmedel eller era organ. Ni singlar får onanera extra skönt och länge idag.....

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10873214.ab

• Svar på tråden Internationella orgasmdagen
  • 08Biet

Har nyss firatklart med mig själv. Har jag tur så vill tjejen fira med mig ikväll.

• VackraFlicka

Gud så töntigt, och stackars flickvän skaparen av den där dagen... Liksom, få orgasm en gång om året?!

Jag firar orgasmdag X antal gånger i veckan.... 

• puttex
    VackraFlicka skrev 2013-08-08 11:27:44 följande:
    Gud så töntigt, och stackars flickvän skaparen av den där dagen... Liksom, få orgasm en gång om året?!

Jag firar orgasmdag X antal gånger i veckan.... 
    En gång om året ? Han gav sin flickvän en orgasm i födelsedagspresent...sen förtäljer det inte hur ofta han gör det resten av året. Kan ju va varje dag...
  • VackraFlicka
    puttex skrev 2013-08-08 12:17:20 följande:
    En gång om året ? Han gav sin flickvän en orgasm i födelsedagspresent...sen förtäljer det inte hur ofta han gör det resten av året. Kan ju va varje dag...
    Förvisso...

Men enligt artikeln så tycks det råda förvirring om när den här dagen egentligen är:

• puttex
    VackraFlicka skrev 2013-08-08 12:35:31 följande:
    Förvisso...

Men enligt artikeln så tycks det råda förvirring om när den här dagen egentligen är:

Jag gick bara efter datumet i artikeln. Ser nu att det är slarvigt skrivet...men som sagt, det är bara fira dagen med en hejdundrande orgasm som känns uppe i magen...Flört
  • NyttNamn

Är inte alla dagar orgasmdagar?? Drömmer

Pour some sugar on me...
  • puttex
    NyttNamn skrev 2013-08-08 13:07:37 följande:
    Är inte alla dagar orgasmdagar?? Drömmer
    Får fira med  en dubbel eller trippel orgasm Flört
Svar på tråden Internationella orgasmdagen