• Paulin­a P P
    Äldre 8 Aug 13:30
    15928 visningar
    21 svar
    21
    15928

    Netflix eller Viaplay?

    Vi har Netflix, som vi mest skaffade för att vi ville slippa åka in till stan och hyra filmer. men vi har kollat en del serier också.

    Nu känner vi att i sett alla filmer som vi vill se och sedan vi skaffade Netflix för ett år sedan har det inte kommit in så många nya filmer. Därför funderar vi på att byta till Viaplay.

    Någon med erfarenhet av det eller kanske av båda som kan berätta hur det funkar? Är utbudet av filmer större på Viaplay, och finns den där funktionen att filmen fortsätter där man var nästa gång man går in på samma film?

  • Svar på tråden Netflix eller Viaplay?
  • Äldre 8 Aug 13:34
    #1

    vet inte hur utbudet ser ut , kan du inte gå in å se på sidorna ochjämnföra?   Nu vet jag inte hur netfix fungerar me på viaplay kan man ju ladda ner filmen och sen se på den utan internet 

  • Äldre 8 Aug 15:24
    #2

    Jag har aldrig testat Netflix och skaffade Viaplay för ett par veckor sedan, men och jag kan verkligen inte rekommendera Viaplay! Dåliga serier, seg och onödigt knölig app till tvn samt att de inte har rättighet att spela alla filmer de har via air play. Filmutbudet verkar okej. Inget jag skulle betala för...

  • Uffess­on
    Äldre 8 Aug 15:25
    #3

    Netflix!! 

  • Äldre 8 Aug 15:28
    #4
    Uffesson skrev 2013-08-08 15:25:55 följande:
    Netflix!! 
    har två barn som vid en viss ålder gillade att plocka bort mina tangenter och hälla yougert på tangentbordet, så Ibland så lever tangenterna sitt eget lilla liv och därav så så uppstår felstavningar 
  • Äldre 8 Aug 15:58
    #5

    Jag har både och, men jag föredrar netflix, tycker att viaplays sida till TVn är dryg!

  • Äldre 8 Aug 16:00
    #6
    Uffesson skrev 2013-08-08 15:25:55 följande:
    Netflix!! 
    jag tror jag missuppfattade dig sorry
  • Äldre 8 Aug 16:02
    #7

    Om man bara tittar via datorn,fungerar Viaplay bra då?

  • giftfr­i
    Äldre 8 Aug 16:03
    #8

    The Piratebay Skrattande


    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Äldre 9 Aug 22:14
    #9
    garib skrev 2013-08-08 16:02:14 följande:

    Om man bara tittar via datorn,fungerar Viaplay bra då?


    Har inte testat faktiskt!!
  • Äldre 11 Aug 00:01
    #10

    Om man bara tittar via dator funkar Viapaly bra.

Svar på tråden Netflix eller Viaplay?