• PHofie

Retrovagn

Hej!

Jag är på jakt efter en äldre vagn, gärna från 70- eller 80-talet. Gärna i manchester för jag älskar det!!! Men jag tycker det verkar jättesvårt att hitta. Jag är ute på blocket med jämna mellanrum och där finns det inte särskilt många gamla vagnar. Jag tänkte bara höra om det är någon här som har en gammal vagn och har något tips på hur man kan bära sig åt för att få tag på en?

• Svar på tråden Retrovagn
  • Sandra 321

Jag har en väninna som har en till salu!! Är inne via mobil så kan inte få in bild :(
    Men smsa mig så svarar jag med bild
    0766-189071

• Blocket

Jag hittade en i manchestertyg nu när jag sökte på retro barnvagn. Tycker det dyker upp med jämna mellanrum.

• PHofie
    Blocket skrev 2013-08-08 22:58:25 följande:
    Jag hittade en i manchestertyg nu när jag sökte på retro barnvagn. Tycker det dyker upp med jämna mellanrum.
    Alltså jag kanske ska tillägga att jag begränsar till Sthlm och närliggande. =/ Men jag ska gå in och kolla med jämna mellanrum, absolut!
  • PHofie

Ja jag hittar oxå några stycken, men det är inget enormt utbud. Undrade mest om nån hade tips på typ loppisar eller nån bra second hand affär där det ofta finns.

Svar på tråden Retrovagn