Är jag en VÄRDELÖS hora???
Jag och min man har levt tillsammans i 10 år. Som 15 åring vart jag utsatt för grova sexuella övergrepp som satt sina spår i mig. Jag har alltid haft svårt att säga nej och svårt att respektera mig själv. Gjort destruktiva saker under alla dessa år för att jag känner mig så pass mycket mindre värd än alla andra... Om en killkompis bad mig att suga av honom så kände jag mig förut tvungen att göra det för att duga som vän...inte för att jag ville. Min man vet om saker som hänt. Jag har alltid varit ärlig med dessa saker. Nyligen tjatade en tjejkompis ex på mig att han tyckte jag skulle skriva en sexstory och skicka en bild på mina bröst. Trots att jag inte ville...kändes så fel i magen...så ville jag inte göra honom besviken på mig så jag gjorde det. Sen berättade jag för både min tjejkompis och min man om det som hänt.. Tjejkompisen har bett mig brinna i helvetet och hoppas att jag blir våldtagen och sönderknullad igen...Mannen har begärt skilsmässa och orkar inte med mig mer... Jag önskar att jag kunde säga ifrån...respektera mig själv... Känner mig helt värdelös och tom... Jag vill inte ha det såhär...Vill få känna att jag duger som jag är en enda gång. Anser ni att det är otrohet när jag gjort detta mot min vilja för någon annans skull? Samt...förtjänar jag titeln värdelös hora? Tacksam för svar i denna tunga stund...