Finns det något sätt att få igång ägglossningen naturligt?
Har pco och väntar på att få göra IVF, men vill försöka med allt innan det. Finns det något sätt man kan få igång äl naturligt, mer än gå ner i vikt? Jag väger normalt.
Har pco och väntar på att få göra IVF, men vill försöka med allt innan det. Finns det något sätt man kan få igång äl naturligt, mer än gå ner i vikt? Jag väger normalt.
Du kan alltid testa munkpeppar-agnuscastus- för det kan faktiskt funka. Dricka/äta mer feta mejeriprodukter kan också hjälpa hur knäppt det än låter. D-vitamin och rosenrot.
Munkpeppar har jag provat, vet inte om jag fick äl, kände aldrig nått och blev ju inte gravid. Rosenrot kanske man skulle testa
Här är en tjej som har blivit av med sin pco helt (cystorna försvann, hormonerna blev normala och hennes mens kom tillbaka och blev regelbunden):
" target="_blank">
Hon har fler videos om det på sin kanal.
http://www.youtube.com/user/RawRadiantHealth/search?query=pco
Jag vet fler som har blivit av med sin pco tack vare raw food, har dock aldrig hört talas om att någon annan har lyckats med det. Dock är det väl inte alla som är villiga att byta kostvanor på det sättet.
Rosenrot!
Nu har inte jag PCO, men jag fick starkare och tidigare ägglossning när jag provade Arctic Root (rosenrot).