• Anonym (anonym)

Tjejer....finns det nån tjej som tycker det är attraktivt med desperata killar?

Finns det nåt värre än killar som dreglar så fort de ser en bild på en tjej som har lite mindre kläder än vad som är normalt? Finns det verkligen någon tjej som vill ha en relation som anser att detta är en bra egenskap? 

• Svar på tråden Tjejer....finns det nån tjej som tycker det är attraktivt med desperata killar?
  • Anonym (P)

Berättar man att man är desperat när man träffar någon ny?

• leiasmamma

Beror på, vad du menar med desperat.. Det är inte direkt nått bra ord. Om du skulle ha tjej skulle du vara så "desperat" så du dregglar över andra tjejer?

• Anonym (mhm)

Desperata NEJ,
    Killar som vill ha mycket sex, JA

• Lilje

Dregling är osexigt oavsett orsak. Men desperation är inte heller snyggt.

• InTheShadow

Desperat är ett stort NEJ, Intensiv är ett stort JA

• Anonym (anonym)

Jag menade sådana killar som på FL skriver i varenda sextråd att de vill ha kontakt med olika tjejer. Så fort en tjej skriver att de gillar sex kommer det killar som vill ha kontakt. Inser de inte att tjejer inte vill ha killar som är så desperata att de tar vem som helst som visar intresse. Det är ju skillnad att vilja ha mycket sex mot att "ta det lilla man får". Tänkte att dessa killar kanske skulle få mer napp med en annan metod...?

• Lilje

Kolla dejtinggrupper på Facebook om du vill bli rädd på riktigt. 'finns set kåta tjejer här' och 'någon som vill se mig runka i cam' går igen ofta...

• Ja varför

Nej de killar/män som är villiga att ligga med vem som bara för att få det gjort är osexigt.
    Jag drar mej undan från killar som bara samlar streck på sängstolpen, vill inte vara en i mängden, då är jag hellre utan ....
    En kille/man som verkligen visar sin vilja men som inte har "bockstatus" är mer intressant och eggande

Svar på tråden Tjejer....finns det nån tjej som tycker det är attraktivt med desperata killar?