• Äldre 10 Aug 22:52
    21697 visningar
    39 svar
    39
    21697

    OLW eller ESTRELLA?

    Vilket märke på chips köper du?
    Sambon köper enbart ESTRELLA


  • Svar på tråden OLW eller ESTRELLA?
  • Äldre 10 Aug 22:55
    #1

    Icas märke eller euroshoppers lättsaltade :) 

  • Äldre 10 Aug 23:05
    #2

    Olw för det mesta. Men lay's om och när dom finns. Och dom nya skörgårdschipen som kommit till Göteborg - det är urgoda!
    Och vem står för märket med rotfruktschipsen för don är goda. Dessa märken är främst förekommande att gamla hem.

  • Äldre 10 Aug 23:07
    #3
    IsDimma skrev 2013-08-10 23:05:00 följande:
    Olw för det mesta. Men lay's om och när dom finns. Och dom nya skörgårdschipen som kommit till Göteborg - det är urgoda!
    Och vem står för märket med rotfruktschipsen för don är goda. Dessa märken är främst förekommande att gamla hem.
    Åh Lays! älskade dom! Dom fanns i gbg när jag bodde där :/ Finns inte här. Jävla skithåla jag bor i! :P
  • Äldre 10 Aug 23:28
    #4

    Nu köper jag sånt väldigt sällan, men alltid OLW när det står mellan de två.

  • angeii­ca
    Äldre 11 Aug 02:16
    #5

    OLW, men egentligen spelar det inte så stor roll när det gäller chipsen. Ostkrokar måste däremot vara OLAs och jordnötsringarna måste vara estrellas. :)


    ADHD och dyslexsi.
  • Äldre 11 Aug 02:34
    #6

    Lättsalltade: Estrellas. Med smak: Den som har smaken jag är ute efter. Västkustchipsen var för övrigt himmelska. Tyrells (heter de så?) ska jag köpa härnäst. Hoppas de är goda...


    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • TnG
    Äldre 11 Aug 02:57
    #7

    Olws naturchips brukar de bli, dill gräslök är nog smaken, grön påse iaf :)

  • Äldre 11 Aug 03:59
    #8

    Alltid Estrellas chips, tycker OLWs är äckliga. Däremot köper jag alltid OLWs ostbågar, där är det Estrellas som är äckliga enligt mig

  • Äldre 29 Sep 17:56
    #9

    Estrella chips o popcorn, olw ostbågar

  • Äldre 29 Sep 19:07
    #10

    Änglamark eller ICAs ekologiska.

Svar på tråden OLW eller ESTRELLA?