• Anonym (vibe)

Vad är det för skillnad på we-vibe 2 och we-vibe 3?

Och fördelar och nackdelar med dessa?

• Svar på tråden Vad är det för skillnad på we-vibe 2 och we-vibe 3?
  • 100kgpappa

Fjärrkontroll till 3:an om jag minns rätt, ända skillnaden.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Fröken Elle

Den största skillnaden mellan we vibe 2 och we vibe 3 är att trean är fjärrstyrd med en trådlös fjärrkontroll och 40% starkare. 3:an kommer också med en laddstation i form av en förvaringsbox, praktiskt och diskret. Jag tycker att den störta fördelen med trean är just fjärrkontrollen. När man ska ändra vibrationsläge på 2:an måste man ner och pilla på klitoris delen och knappen sitter som under silikon höljet. Medans med trean kan man enkelt reglera hastigheten med kontrollen. 
    Trean är ju dyrare, så det beror ju på hur mycket man värdesätter att enkelt kunna styra leksaken. 

• Penny82

Sen är trean helt vattensäker, medan tvåan inte är det. Det var därför jag valde trean, fler möjligheter och man behöver inte vara rädd att vattenskada den när man rengör.

Jag beställde en trea idag, är väldigt nyfiken på vad den kan bidra med, har läst bra reviews!

Har någon här testat den? Hur funkar ni normalt sett utan och sen med denna leksaken?

Jag har tex aldrig fått orgasm av bara PIV (penis-in-vagina) och det är därför jag söker mig till lite spännande leksaker. Jag behöver klitorisstimulans (genom fingrar eller vibrator), gpunktstimulans (av penis eller leksak) OCH spänna låren (hålla benen raka) för att komma. Denna leksaken ger mig hopp! ;)

• Penny82

Vet någon om we vibe 3 har en inställning där det bara vibrerar i ena delen eller vibrerar det i båda? Får inte klarhet i detta genom reviewsen.

• Anonym (Lollo)

Det vibrerar nog i båda, det gör det i alla fall i 2:an som jag har.
    Det skiljer också i antal vibrationer, 2:an har 9 olika menas 3:an har 7. Därför köpte jag 2:an och jag är supernöjd med den. - den bästa sexleksaken enligt mig och sambon.

• Nyköpare

Ser att det kommit ut en We-Vibe 4 nyligen.

Någon som testat den och kan ge lite tips vilken man skall välja??? 4:an verkar se helt annorlunda ut och fjärren är annorlunda. Verkar också som man ändrat silikonmaterialet och färgerna med föregående.

http://lovebox.se/parvibratorer/3731-we-vibe-4-rosa.html

Svar på tråden Vad är det för skillnad på we-vibe 2 och we-vibe 3?