Pojknamn, svårt...
Har så svårt att komma på killnamn. De jag hittills har är Charlie, Emile, Lennie, Teddie, Mille, Jake och Joe. Vad tycker ni om dessa namn?
Har så svårt att komma på killnamn. De jag hittills har är Charlie, Emile, Lennie, Teddie, Mille, Jake och Joe. Vad tycker ni om dessa namn?
Tycker Charlie och Mille är fina namn! De övriga har jag lite svårare för. Ett namn som är lite i stil med de på din lista är John. Det tycker jag är jättefint! Kort, enkelt, klassiskt och internationellt gångbart.
Charlie är jättefint! Resten var tveksamt.. Joe då tänker man på vänner... Han va kul.
Charlie och Jake är ok.
Julian är mitt favorit pojknamn
Charlie är fint !
Mina favoriter är Otto, och Elton
Lennie känns som ett förklätt y-namn. Gillar Mille bäst på din lista. Jake och Joe funkar också, men om barnet ska växa upp i Sverige blir det konstiga uttal. Bättre isf att välja Jakob, Josef eller John och sen kan man använda smeknamnen som man vill.
Charlie är det enda jag tycker är fint på din lista. Resten tycker jag tyvärr inte om. Jag håller med jenniesve att John är fint!
Gillar Mille även om det är ett smeknamn,både sött och coolt. Kanske lite väl sött dock.
Gillar också Emil,utan e och med svenskt uttal.
Värst är Lennie.
Charlie är fint och Emil ( utan E) de andra hade jag aldrig valt.....