• Anonym (SD)

Sex med närstående

Finns det någon som har haft sex med någon som står en nära inom familjen , släkten ?
    En sådan relation att väl förbjuden i Sveirge , Men det förekommer att man blir intresserade av varann. 

• Svar på tråden Sex med närstående
  • Foxy79

Jag har haft sex med min man. Han står mig nära och är en del av vår familj.

• Anonym (Me)
    Anonym (SD) skrev 2013-08-12 08:53:46 följande:
    Finns det någon som har haft sex med någon som står en nära inom familjen , släkten ? En sådan relation att väl förbjuden i Sveirge , Men det förekommer att man blir intresserade av varann. 

Ja med min kusin. När jag 15 år
  • Anonym (SD)
    Foxy79 skrev 2013-08-12 08:54:40 följande:
    Jag har haft sex med min man. Han står mig nära och är en del av vår familj.
    Ja jo men det var inte riktigt så jag menade och tänkte på ? tänkte åt incest hållet mer , ens föräldrar , syskon.
  • Philippa
    Anonym (SD) skrev 2013-08-12 09:01:13 följande:
    Ja jo men det var inte riktigt så jag menade och tänkte på ? tänkte åt incest hållet mer , ens föräldrar , syskon.

Men..VEM vill vara så äcklig?? Skulle kräkas bara av att fantisera om det.....Kräks
  • Joaberg
    Philippa skrev 2013-08-12 09:09:53 följande:

Men..VEM vill vara så äcklig?? Skulle kräkas bara av att fantisera om det.....Kräks
    mm det är äckligt men det förekommer , tuvärr
  • Anonym (SD)
    Joaberg skrev 2013-08-12 09:19:27 följande:
    mm det är äckligt men det förekommer , tuvärr
    Ja tuvärr
  • Foxy79

Förstod det men tycker frågan är konstig. Barn som har sex med sina föräldrar har det antagligen under hot och av rädsla, knappast för att de själva känner attraktion och vilja.

• Anonym (Me)
    Anonym (SD) skrev 2013-08-12 09:22:31 följande:
    Ja tuvärr

Hahahah
  • Anonym (SD)
    Anonym (Me) skrev 2013-08-12 09:29:20 följande:

Hahahah
    ???
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Sex med närstående