• Anonym (AJ)

Hur visar tjejer intresse , om dom inte säger det ?

Hur visar tjejer intresse , om dom inte säger det ? tecken?
    Dom kan väl försöka göra någonting typ som "Det här förstår du" om ni tjejer förstår , eller? 

• Svar på tråden Hur visar tjejer intresse , om dom inte säger det ?
  • Mintast

Det är ju självklart helt olika från person till person och i vilket sammanhang.

Men generellt så rör man sitt hår, tar på personen man gillar, skrattar åt saker den säger och gör. Jag ler mycket, av den enkla anledningen att killen jag gillar gör mig glad.

• Anonym (ha)

Själv undrar jag tvärtom. Hur visar kille intresse?

Annars känner man ju ingen sig i de Mintast skrev.

• Anonym (AJ)
    Anonym (ha) skrev 2013-08-12 09:38:23 följande:
    Själv undrar jag tvärtom. Hur visar kille intresse?

Annars känner man ju ingen sig i de Mintast skrev.
    Jag e ju kille , själv så brukar jag visa mitt intresse genom att vara extra snäll och glad , försöka visa min bästa sida liksom , sen har det väl hänt att jag har gjort drastiska grejer ibland så tjejen ska förstå , typ tittat med särskild blick först se henne i ögonen och sen på hennes kropp , visa att jag ser dig och tycker om dej.
  • Anonym (ha)
    Anonym (AJ) skrev 2013-08-12 09:54:52 följande:
    Jag e ju kille , själv så brukar jag visa mitt intresse genom att vara extra snäll och glad , försöka visa min bästa sida liksom , sen har det väl hänt att jag har gjort drastiska grejer ibland så tjejen ska förstå , typ tittat med särskild blick först se henne i ögonen och sen på hennes kropp , visa att jag ser dig och tycker om dej.
    oki. Ja, jag tycker inte de är så lätt. Killen jag är intresserad av är skämtsam och kan vara ganska så busig utav sig. 
  • Anonym (AJ)
    Anonym (ha) skrev 2013-08-12 10:25:03 följande:
    oki. Ja, jag tycker inte de är så lätt. Killen jag är intresserad av är skämtsam och kan vara ganska så busig utav sig. 
    Grattis , det kan betyda att han också gillar dej , men över lag tror jag att man inte säger det till varann "jag gillar dej" utan istället ger man varann små tecken , lyssnar intresserad osv. ser varann djupt i ögonen.
  • cazh82

Det beror väl på från person till person, en sak jag inte gillar hos mig själv är att jag kan bli retarderad om jag finner mannen intressant. Hör hur jag går upp i falsett när jag pratar, blir fladdrig och kan verka dryg/blyg. Bedrövligt, speciellt när man är så social och tuff annars.

• Anonym (känner)

Man känner det ju. Ler konstant och blir lite fnittrig. Och vill gärna ta på varandra.

• Anonym (ha)
    Anonym (AJ) skrev 2013-08-12 10:41:38 följande:
    Grattis , det kan betyda att han också gillar dej , men över lag tror jag att man inte säger det till varann "jag gillar dej" utan istället ger man varann små tecken , lyssnar intresserad osv. ser varann djupt i ögonen.
    Han har kallat mig söt (var dock ett tag sen), sa en annan gång i onyktert tillstånd att han tycker om mig. Spontan pussa mig på fest.
    Fast ändå är jag osäker. Kanske för att de kan dröja dagar innan man hörs.
  • Riddarmannen

Det märks ju dude.

Generellt är tjejer rätt försiktiga med att "uppvakta" killar de bara ser som kompisar för att minimera risken att de ska få för sig nåt som inte finns.

När en tjej är extra snäll och trevlig mot dig, bjuder dig på saker, vill vara fysiskt nära dig, frågar om du vill följa med henne på saker, vill äta tillsammans med dig, erbjuder dig tjänster, verkar allmänt väldigt engagerad i dig och är orädd för att fråga dig massvis med saker om dig själv, är orädd att spendera mycket tid ensam med dig...ja då kan du ta det som ett gott tecken.

Vill du ha en ännu enklare lista och summering? Tillgänglighet. En tjej som är intresserad av dig kommer vara tillgänglig, på ett eller annat sätt. Punkt. Hade ni bestämt en snabb fika ute men hon kom på att hennes mormor kommer på besök? Ringer hon upp dig och säger att hon kan komma ändå, att hon pratat med sin mormor och hinner klämma in det trots allt? Bra tecken. Åker hon på en konsert med sina kompisar men finner ändå tid att skicka SMS till dig under hela kvällen för att berätta om sina upplevelser, trots allt spännande och roligt som pågår runt henne? Mmhm...

Det märks tydligt som sagt, om du vet vad du ska kolla efter.

• Anonym (Salle)

Jag har träffat en tjej några gånger nu.

För cirka 1 år sedan så var hon intresserad utav mig men nu är det jag som är intresserad utav henne.

Jag berättade för henne att jag gillar henne. Hon blev glad men sa att hon vanligtvis inte brukar trivas i förhållanden på grund av två taskiga förhållanden innan. Och så sa hon att hon hoppas vi kan va vänner.

Men sen någon vecka senare bjöd jag ut henne på middag. Vi satt på restaurangen i nästan 3 timmar och det var inte tyst i en sekund.

Jag kände att ju mer tid vi fick tillsammans desto mer öppen och intresserad verkade hon bli.

Hon satt och kollade mig djupt in i ögonen och log, hon satt och pillade med håret genom att virvla det runt fingret, hon skrattade åt saker jag sa men som inte var roliga, hon berättade för mig att hon känner att hon kan berätta hennes åsikter för mig utan att jag ser ner på henne.

Och när vi skulle gå från resturangen så gick hon väldigt nära mig.

Är detta kanske några tecken på intresse?

När vi skriver med varandra så verkar hon inte alls intresserad. Det tar flera timmar innan hon svarar. Och det är inte så roliga svar.

Hur ska jag gå tillväga?

• transparent
    Riddarmannen skrev 2013-08-12 15:00:32 följande:

Det märks ju dude.

Generellt är tjejer rätt försiktiga med att "uppvakta" killar de bara ser som kompisar för att minimera risken att de ska få för sig nåt som inte finns.

När en tjej är extra snäll och trevlig mot dig, bjuder dig på saker, vill vara fysiskt nära dig, frågar om du vill följa med henne på saker, vill äta tillsammans med dig, erbjuder dig tjänster, verkar allmänt väldigt engagerad i dig och är orädd för att fråga dig massvis med saker om dig själv, är orädd att spendera mycket tid ensam med dig...ja då kan du ta det som ett gott tecken.

Vill du ha en ännu enklare lista och summering? Tillgänglighet. En tjej som är intresserad av dig kommer vara tillgänglig, på ett eller annat sätt. Punkt. Hade ni bestämt en snabb fika ute men hon kom på att hennes mormor kommer på besök? Ringer hon upp dig och säger att hon kan komma ändå, att hon pratat med sin mormor och hinner klämma in det trots allt? Bra tecken. Åker hon på en konsert med sina kompisar men finner ändå tid att skicka SMS till dig under hela kvällen för att berätta om sina upplevelser, trots allt spännande och roligt som pågår runt henne? Mmhm...

Det märks tydligt som sagt, om du vet vad du ska kolla efter.

What he said.
Svar på tråden Hur visar tjejer intresse , om dom inte säger det ?