• TheElfa

    Dax att försöka sig på en sladdis vid 42

    Ja...Vi får se hur det går det här...Hoppas att det går bra! Tänker äta både folsyra och vetegroddsolja för att hjälpa ett ev groende foster lite....Och sen så läste jag om Melatonin, vilket visar sig förbättrar äggkvalitetet, plus att det är en antioxidant, plus att man sover bättre på det...Läste också att det finns naturligt Melatonin i ris...annars kan det vara svårt att få tag på....Det kan man köpa via sidor från bl a USA, som kosttillskott...Här i Sverige kan man inte köpa det utan recept, tyvärr....Om någon skulle vara intresserad kan jag kolla upp mer, var man kan köpa det...Min mamma prenumererar på det...
    Och på detta...mer motion, bättre mat...Ja jag hoppas att det räcker för att en liten skall bli till....(Ja ja...mycket sex med...) Hoppas hoppas hoppas.... 

  • Svar på tråden Dax att försöka sig på en sladdis vid 42
  • Katt12

    Hej! Jag är väldigt nyfiken på Melatonin och hur man kan få tag på det från Sverige. Är 44 år och försöker på en trea, men det går trögt trots bra värden på FSH och AMH... Så nu börjar jag överväga Melatonin och/eller DHEA. Du får väldigt gärna kolla upp var det går att beställa!

  • TheElfa
    Katt12 skrev 2013-08-13 07:14:17 följande:
    Hej! Jag är väldigt nyfiken på Melatonin och hur man kan få tag på det från Sverige. Är 44 år och försöker på en trea, men det går trögt trots bra värden på FSH och AMH... Så nu börjar jag överväga Melatonin och/eller DHEA. Du får väldigt gärna kolla upp var det går att beställa!
    Jag ska kolla upp det...Min mamma berättade att hon prenumererade på det...Tror hon fick 2 påsar varannan månad och det kostade 179:- ...tror jag...ska kolla hennes källa....:)
  • eviglängtan5

    Hej jag är 42 och är sugen på en till, min sambo är nog inte ilika sugen.... Vi har gjort IVF och har 5 i frysen, vill gärna prova dessa om inte det går så gör det ingenting....

  • TheElfa
    eviglängtan5 skrev 2013-08-14 16:17:15 följande:
    Hej jag är 42 och är sugen på en till, min sambo är nog inte ilika sugen.... Vi har gjort IVF och har 5 i frysen, vill gärna prova dessa om inte det går så gör det ingenting....
    Håller tummarna för er! Hoppas att det går kanonbra!! :)
  • TheElfa
    Katt12 skrev 2013-08-20 18:06:06 följande:

    Tack, intressant! Är det här din mamma handlat? Vore bra att veta om leveransen gått genom tullen utan problem.
    Nae...tror inte det...Har försökt hitta stället hon handlar från, men..hmm...Får fråga henne igen...Fick inget riktigt svar sist..
  • TheElfa
    Susanne70 skrev 2013-08-25 10:53:49 följande:
    Hej tjejer !! Jag har tidigareköpt Melantonin som...beställning från atlas nutrition.se tror jag det heter! Prova där!!
    Åh tack! Ja jag vet att det var Atlas, så då måste du ha rätt ställe du köper ifrån! :)
Svar på tråden Dax att försöka sig på en sladdis vid 42