• Anonym (Jag är på)

Dogging

Är nyfiken på det här med dogging, dvs att stämma träff med okända för att ha sex utomhus. Någon som har testat? Var fick ni kontakt med dem ni träffade?

• Svar på tråden Dogging
  • Pappa46Sthlm

Ha ha! Oj, det lät ju spännande!

• paret

Alltså.

Oftast är det ett par som har sex med åskådare.

I vissa fall blir de inbjudna att delta.

Ytterst sällan det är okända som träffas för gruppsex..

Dogging sker ofta på rastplatser och tomma parkeringsplatser. Det finns massor av såna.

Oftast är det män som onanerar inför varandra där

• Anonym (Jag är på)

Jag har förstått det mer som att kvinnor och män möts på vissa ställen, bara för att det är skönt att ha sex. Man knullar och sedan skiljs man åt. Finns det inte i Sverige?

• Fröken reserverad
    Anonym (Jag är på) skrev 2013-08-30 11:14:50 följande:
    Jag har förstått det mer som att kvinnor och män möts på vissa ställen, bara för att det är skönt att ha sex. Man knullar och sedan skiljs man åt. Finns det inte i Sverige?
    Som jag uppfattat det så är det vanligare med att män träffar okända män och har sex på något vis. Har även hört i andra hand om en som besökte ett känt doggingställe. Det han upplevde var att det satt en kvinna i en bil och onanerade och att det stod en massa gubbar utanför och såg på.

Jag tror inte det är så vanligt att kvinnor vill komma till doggingställen själva och ha sex med okända män. Riskerna att råka illa ut är alldeles för stora. Men det är bara vad jag tror. 
    Reserverad står för upptagen.
  • paret
    Anonym (Jag är på) skrev 2013-08-30 11:14:50 följande:
    Det är ofta par som åker dit, känner inte till nåt fall där man och kvinna, obekanta för varandra, bestämmer träff för att ha offentlig sex.
    Ganska vanligt i gaykretsar att de träffas på en parkeringsplats etc. 
Svar på tråden Dogging