Skulder upp över öronen...
Under sex år har jag haft problem med en förälder som tagit abonnemang och skit i mitt namn, men denne lovade att betala varenda faktura då jag inte har varken inkomst eller arbete att kunna betala allt åt denne.
Sen kände jag att det blev för mycket och bad denne lugna sig så att denne verkligen hade råd att betala allt.
Jaja sa denne och köpte ännu mer på kredit i mitt namn, varför beror på att denne har skulder själv..
Sen kom det en tid då denne inte hade råd att betala mer och började skita i att betala det jag stod på åt denne.
Nu vill min pojkvän hjälpa mig med skulderna som ligger på 100 000 krför att vi skall kunna flytta ihop till en insatslägenhet alternativt ett hus..
Jag har ju ingenting alls själv att komma med, han vill betala min hyra så jag kan lägga dem pengarna på skulderna..
Men Jag vill inte att han skall betala det, det måste ju jag göra själv.
Det är ju jag som har satt mig i skiten inte han, varför ska han betala?
Jag kan ju inte få ett arbete heller för arbetsgivarna ser ju att jag har skulder....
Så här kommer jag få sitta om jag inte sväljer stoltheten och tar emot hans hjälp, kommer förmodligen också få börja sitta på avbrytarbänken och sluta borsta mitt hår och tappa tänder inte kunna ge mina barn någonting alls och bli kalla för fyllo... Trevligt liv.. :(