• Anonym (nyförlöst)

bästa bantningstabletterna

Jag vet att folk som testat detta och varit nöjda nämt namn på vilka de använt i trådar. Har du testat några som funkat? Vilka och hur gick det?

• Svar på tråden bästa bantningstabletterna
  • Anonym (Ätstörd)

Jag har provat många olika saker när jag har varit djupt nere i ätstörningar för ett par år sedan.

En del fungerar, en del inte.

Men, det finns inga "magiska" piller. Ingenting kan få dig att gå ner i vikt utan att kämpa. Det är jobbigt att gå ner i vikt, något så otroligt. Men man får lön för mödan, bara man har tålamod, motivation och kunskap.

• Anonym (Anamalia)

Varför känner du att du behöver knapra bantningspiller?

• Fantasilös

Har provat synefrin, dom funkade. Blev av med hunger o fick mer enegi:) ska börja snart igen när jag slutat amma:)

• Anonym (nyförlöst)
    Fantasilös skrev 2013-08-12 14:58:42 följande:
    Har provat synefrin, dom funkade. Blev av med hunger o fick mer enegi:) ska börja snart igen när jag slutat amma:)

E de dyra och var köper man dom?
  • Enniie

Eller så lägger man om kosten och rör på sig? Det måste väl ändå vara det bästa sättet för att lyckas, istället för att känna att man måste ha tabletter som "gör" att man går ner i vikt, och inte för eget kämpande.

Som yngre testade jag det mesta, innan jag tillslut fattade att inga piller i världen hjälper, om man ska kunna gå ner sunt, och må BRA i kropp & själ.  

• Anonym (nyförlöst)
    Anonym (Anamalia) skrev 2013-08-12 13:38:30 följande:
    Varför känner du att du behöver knapra bantningspiller?

För jag gått.upp lite mer denna grav, än vad jag brukar. Är smal annars, har ingen disciplin att äta rätt eller träna. Är mitt fjärde barn. Min kropp ser annars ut som jag aldrig fött barn, men orolig att denna gången inte.blir samma
  • Anonym (sKEPTISK)

ät inga bantningatabletter!!!!

• Anonym (Anamalia)
    Anonym (nyförlöst) skrev 2013-08-12 15:04:04 följande:

För jag gått.upp lite mer denna grav, än vad jag brukar. Är smal annars, har ingen disciplin att äta rätt eller träna. Är mitt fjärde barn. Min kropp ser annars ut som jag aldrig fött barn, men orolig att denna gången inte.blir samma
    Det kan vara svårt att gå ner direkt efter en förlossning eftersom kroppen styrs av hormoner (även om du haft lätt de övriga graviditeterna), vet ju inte hur länge sedan du fick barn men det kan ta upp emot ett år innan kroppen återgår till det "normala" och det blir lättare att gå ner i vikt. Sedan kommer ju ingenting gratis i livet. Du vill gå ner i vikt, men du vill inte äta mindre? Du kanske inte behöver äta mindre, utan bara behöver vänta ut tills dina hormonnivåer blir som förr. Träna behöver man inte göra, äta godis och kakor kan man också göra varje dag men ändå gå ner i vikt/hålla vikten. Beror enbart på mängden du äter.

Vill inte komma med pekpinnar och tror inte att jag vet allt, men man ska kanske vara försiktig med viktminskningstabletter. Testade sådant ett tag och hittade en sort som fungerade väldigt bra. Gick ner nästan 10 kg på två veckor (från ca 63-54 kg), sedan fick jag problem med hjärtat och trodde på fullt allvar att jag skulle få en hjärtinfarkt så jag slutade. Läste sedan massa artiklar att många, framförallt unga flickor, dött av hjärtsvikt av just det preparat som mina piller innehöll och som ofta döljer sig i bantningspiller. Ändå kunde jag köpa dem helt lagligt.

Var rädd om dig bara!
Svar på tråden bästa bantningstabletterna