bästa bantningstabletterna
Jag vet att folk som testat detta och varit nöjda nämt namn på vilka de använt i trådar. Har du testat några som funkat? Vilka och hur gick det?
Jag vet att folk som testat detta och varit nöjda nämt namn på vilka de använt i trådar. Har du testat några som funkat? Vilka och hur gick det?
Jag har provat många olika saker när jag har varit djupt nere i ätstörningar för ett par år sedan.
En del fungerar, en del inte.
Men, det finns inga "magiska" piller. Ingenting kan få dig att gå ner i vikt utan att kämpa. Det är jobbigt att gå ner i vikt, något så otroligt. Men man får lön för mödan, bara man har tålamod, motivation och kunskap.
Varför känner du att du behöver knapra bantningspiller?
Har provat synefrin, dom funkade. Blev av med hunger o fick mer enegi:) ska börja snart igen när jag slutat amma:)
Eller så lägger man om kosten och rör på sig? Det måste väl ändå vara det bästa sättet för att lyckas, istället för att känna att man måste ha tabletter som "gör" att man går ner i vikt, och inte för eget kämpande.
Som yngre testade jag det mesta, innan jag tillslut fattade att inga piller i världen hjälper, om man ska kunna gå ner sunt, och må BRA i kropp & själ.
ät inga bantningatabletter!!!!
Seev fel namn innan, Synerlin går att köpa här: www.svensktkosttillskott.se/produkter/synerlin
Men det är inte likadan burk som jag har hemma men antar att det ger samma effekt