• Familjen JRH

    Mammalediga kring Vänersborg?

    Hej!

    Jag fick barn i slutet utav maj och min sambo har varit hemma med mig hela tiden. Men nu börjar hans studier igen så i september blir jag själv med lilla Hedda. har aldrig varit själv med henne så är lite nervös för det.

    Vad gör ni när ni är själva?
    Finns det någon som behöver en fika kompis eller bara snacka av tid ibland?

     

  • Svar på tråden Mammalediga kring Vänersborg?
  • Cupcake1985

    Hej! Här har du en till mammaledig i Vänersborg. Är mamma till två underbara barn. Flickan är 2 år och pojken är 6 veckor. Sirius är jättebra att gå till. Speciellt på torsdag förmiddag då de har babyrytmik.

  • Familjen JRH

    Hej Cupcake1985!

    Jag har varit i Ungern tills nu därför mitt svar är lite sent ;)

    Ja jag tänkte testa Sirius och se om det är något för mig. Men sist gång jag var med i en församling med människor, föräldragrupp, så var det så skumma människor så jag ä'r lite rädd för sådana ställen ;)

     

  • Cupcake1985

    Vi bor i mariedal-området och håller oss mest häromkring med mycket promenader. Det negativa jag har att säga om Sirius är att de har alldeles för lite schemalagda aktiviteter. Vad gör du om dagarna?

  • Familjen JRH

    Då har du rätt nära dit i alla fall. Jag bor i Nordstan, men vi ska flytta till jul till Roddaregatan så då blir det lite närmare i alla fall.

    Ja, jag tittade lite på schemat och det är inte jätte mycket schemalagt.  

    Jag har hund också så hon ser ju till att jag minst kommer ut två gånger om dagen och då passar jag på att gå 1 timme ungefär. Jag försöker att titta i lite böcker med lilla H och sådana saker med. Eftersom det är första barnet så känns det som jag engagerar mig lite väl mycket ibland. Att hon inte får tid för att sprattla för sig själv :P 
     

Svar på tråden Mammalediga kring Vänersborg?