• Anonym (Tråki­gt)
    Äldre 12 Aug 23:40
    12081 visningar
    15 svar
    15
    12081

    Känner ingenting vid samlag

    Fick barn för ett år sedan. Känner ingenting när vi har sex i missionären. Han säger att jag är trång, men jag känner knappt av honom. Däremot bakifrån är det en väldig skillnad. Varför? Någon som kan förklara.

  • Svar på tråden Känner ingenting vid samlag
  • Anonym (hm)
    Äldre 13 Aug 00:09
    #1

    Jag känner mycket mindre sen jag fick andra barnet. Jag känner men inte som förr. Skumt!

  • Anonym (inte konsti­gt)
    Äldre 13 Aug 00:19
    #2

    Det är väl inte så konstigt, ett barn har kommit ut den vägen och förstört en del på vägen.  Vad hade ni väntat er? Klart att man känner mindre efter att ha fött barn ....

  • Anonym (Tråki­gt) Trådstartaren
    Äldre 13 Aug 00:23
    #3
    Anonym (inte konstigt) skrev 2013-08-13 00:19:06 följande:
    Det är väl inte så konstigt, ett barn har kommit ut den vägen och förstört en del på vägen.  Vad hade ni väntat er? Klart att man känner mindre efter att ha fött barn ....

    Men jag känner ju mer när han tar mig bakifrån.
  • Äldre 13 Aug 00:28
    #4

    Knip, knip och knip! Jag har fött två barn och det är skönare vid sex nu än före jag fick barn.

  • Anonym (inte konsti­gt)
    Äldre 13 Aug 00:28
    #5
    Anonym (Tråkigt) skrev 2013-08-13 00:23:15 följande:

    Men jag känner ju mer när han tar mig bakifrån.

    För att du blir trängre då kanske? Så dumt att förutsätta att man är precis lika trång som innan barn eller känner lika mycket trots att man fött barn. I de flesta fall känner man mindre vid samlag, då barnet slitit ut en del nerver på väg ut....
  • Anonym (inte konsti­gt)
    Äldre 13 Aug 00:29
    #6
    zeraff skrev 2013-08-13 00:28:13 följande:
    Knip, knip och knip! Jag har fött två barn och det är skönare vid sex nu än före jag fick barn.

    Men du är i minoritet, de flesta som fött barn känner mindre vid samlag, oavsett hur mycket de än kniper...
  • Anonym (Tråki­gt) Trådstartaren
    Äldre 13 Aug 00:30
    #7
    Anonym (inte konstigt) skrev 2013-08-13 00:28:17 följande:
    För att du blir trängre då kanske? Så dumt att förutsätta att man är precis lika trång som innan barn eller känner lika mycket trots att man fött barn. I de flesta fall känner man mindre vid samlag, då barnet slitit ut en del nerver på väg ut....

    Okej, är väl dum då. Men tror att det kan variera lite.
  • Anonym (Tråki­gt) Trådstartaren
    Äldre 13 Aug 00:35
    #8
    zeraff skrev 2013-08-13 00:28:13 följande:
    Knip, knip och knip! Jag har fött två barn och det är skönare vid sex nu än före jag fick barn.

    Tack, ska kämpa med knipandet. Härligt att det gett resultat för dig!!
  • Äldre 13 Aug 00:35
    #9
    Anonym (inte konstigt) skrev 2013-08-13 00:29:06 följande:
    Men du är i minoritet, de flesta som fött barn känner mindre vid samlag, oavsett hur mycket de än kniper...

    Den uppfattningen har inte jag fått, så få är vi verkligen inte.
  • Äldre 13 Aug 00:37
    #10
    Anonym (Tråkigt) skrev 2013-08-13 00:35:00 följande:
    Tack, ska kämpa med knipandet. Härligt att det gett resultat för dig!!

    Gör det! Jag brukar knipa 20 min varje dag på olika sätt och styrka, kolla in snippgympa.nu om du inte sett det tidigare.
  • Anonym (inte konsti­gt)
    Äldre 13 Aug 00:38
    #11
    zeraff skrev 2013-08-13 00:35:17 följande:

    Den uppfattningen har inte jag fått, så få är vi verkligen inte.

    Jo det är vetenskapligt bevisat att majoriteten av de som fött barn känner mindre vid samlag... Sen finns det såklart den delen som får lättare orgasm och känner mer vid samlag efter barnafödsel, men de är i minoritet...
  • Anonym (Tråki­gt) Trådstartaren
    Äldre 13 Aug 00:41
    #12
    zeraff skrev 2013-08-13 00:37:15 följande:
    Gör det! Jag brukar knipa 20 min varje dag på olika sätt och styrka, kolla in snippgympa.nu om du inte sett det tidigare.

    Ja, jag kan väl erkänna att jag varit slarvig med knipandet Men nu ska jag börja göra som du dvs 20 min om dagen... Ska kolla in snippgympan oxå. Tack för tips.!
  • Anonym (fd slappa­musen)
    Äldre 22 Oct 18:45
    #13

    Jag har fött två barn och kände mig stor och slapp. Det medförde att jag kände mig så osexig. Jag tog tag i problemet och gjorde en "vaginaföryngring" på SSCC i Stockholm. Det bästa jag har gjort. Nu är det precis som det var innan förlossningarna, om inte bättre...

  • Anonym (b)
    Äldre 16 Mar 21:53
    #14
    Anonym (inte konstigt) skrev 2013-08-13 00:19:06 följande:
    Det är väl inte så konstigt, ett barn har kommit ut den vägen och förstört en del på vägen.  Vad hade ni väntat er? Klart att man känner mindre efter att ha fött barn ....
    Oavsett vad som är självklart eller ej så är det kanske något man vill diskutera. Har du problem med det?
  • Anonym (b)
    Äldre 16 Mar 21:55
    #15
    Anonym (inte konstigt) skrev 2013-08-13 00:28:17 följande:

    För att du blir trängre då kanske? Så dumt att förutsätta att man är precis lika trång som innan barn eller känner lika mycket trots att man fött barn. I de flesta fall känner man mindre vid samlag, då barnet slitit ut en del nerver på väg ut....
    Vad snackar du för skit, slitit ut nerver?

    Är det någon här inne som förutsatt att de ska vara lika trånga?
Svar på tråden Känner ingenting vid samlag