• Flickan och kråkan

Amnings-bh. Hjälp tack.

Hej hej!

Jag behöver hjälp med att hitta en bra amnings-bh. Använder ett par gamla slitna nu sedan tidigare barn som börjar sjunga på sista refrängen. Problemet är att jag har lite knepig storlek. Ligger på 65F cirka. Behöver en bh med ordentligt stöd helst.....och en bh i rätt storlek överhuvudtaget. Vore skönt att hitta någon svensk återförsäljare, men importerar om det behövs. De enda jag hittat har bygel.....vet inte om jag vågar mig på det. Har aldrig haft problem med mjölkstockning men kanske är det dumt att utmana ödet.

Någon med tips ? Tas i så fall tacksamt emot. 

• Svar på tråden Amnings-bh. Hjälp tack.
  • Mellanmjölkens land

Vet inte var du bor men i Västerås finns en butik som heter Annas Under som ska ha ett väldigt bra utbud på BHar i lite udda storlekar.

• Flickan och kråkan
    Mellanmjölkens land skrev 2013-08-13 13:29:33 följande:
    Vet inte var du bor men i Västerås finns en butik som heter Annas Under som ska ha ett väldigt bra utbud på BHar i lite udda storlekar.
    Lite för långt för mig . Kollade upp mina mått nu och det hela är värre än vad jag trodde, behöver 65G. Har hittat en stackars amnings-bh utan bygel nu i en svensk nätbutik i alla fall. Cerise med svart spets och rosett. Inte direkt jag, men får stå ut . Verkar riktigt bra i alla fall - stadig. 
  • sannerligen

Min favorit har varit Carriwells amningsbehå, den har ingen bygel och ger mer stöd än t.ex. Boobs behå - den kommer i S,M,L-storlekar snarare än i koppstorlekar, vilket borde göra det lättare om man har en "konstig" storlek. Jag tycker den ger bra stöd, fast då har jag en annan storlek än du (85-90D). De säljs på många nätsidor, tror jag köpte mina på stellaris. se.

• liliana01

Lindex har de bästa!!

• Flickan och kråkan
    liliana01 skrev 2013-08-24 19:29:12 följande:
    Lindex har de bästa!!

Finns inga vanliga bh:ar i min storlek på Lindex och inte i närheten när det gäller amningsbh:ar. Jag hade jättegärna handlat där annars.
  • Mixan

På tradera säljs det i mycket varierande och "konstiga" storlekar som din. Nya från diverse företag. Fick handla där då jag själv har en udda storlek. Vettiga priser oxå

• Flickan och kråkan
    Mixan skrev 2013-08-24 22:51:39 följande:
    På tradera säljs det i mycket varierande och "konstiga" storlekar som din. Nya från diverse företag. Fick handla där då jag själv har en udda storlek. Vettiga priser oxå

Tack . Ska kolla där.
  • k girl

Testa Carriwells. Jag hade den när jag landade på 80G och den funkade även när bysten krympte efter tid. :)

Svar på tråden Amnings-bh. Hjälp tack.