• jomen64

Är du kvinna eller man, du som gnäller över för lite sex?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-13 12:56
    Hej!
    Lyckades tydligen inte skapa något snyggt forulär, ledsen för detta. kanske ni har överseende och röstar ändå

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du kvinna eller man, du som gnäller över för lite sex?
  • Anonym (.)

88% av familjelivs medlemmar är kvinnor, så du kanske ska ha det i beräkningen när du kollar resultaten sen.

• Anonym (kvinna)

Jag tycker att jag och min partner har för lite sex, men jag gnäller inte om det. Det blir ju inte direkt mer sex bara för att man gnäller och tjatar om det, eller surar för att jag får för lite sex. Det är nog främst män som gnäller, de sätter ju sina behov före allt verkar det som..

• jomen64
    Anonym (kvinna) skrev 2013-08-13 14:14:27 följande:
    Jag tycker att jag och min partner har för lite sex, men jag gnäller inte om det. Det blir ju inte direkt mer sex bara för att man gnäller och tjatar om det, eller surar för att jag får för lite sex. Det är nog främst män som gnäller, de sätter ju sina behov före allt verkar det som..
    hm, gnäller och gnäller. Det var nog plumpt uttryckt av mig. Jag menar bara att det är fullt med trådar här där jag och många andra skriver av sig för att de är sexuellt frustrerade. De skriver att det blir för lite ligga hemma och undrar vad de skall ta sig till.
    Jag blev nyfiken över könsfördelningen bland alla dessa trådar och svar. Är det mest män som är här inne och skriver att de är frustrerade eller är det mest kvinnor?
    Nåja, ser att det kommit in flera svar.Tack för det! Intressant!

• Anonym (Anna)

Jag röstade på "hej" bara för att kolla om det gick.... Och det gjorde det, förlåt

Men jag är kvinna.

• Anonym (Lisa)

Jag gnäller visserligen inte men jag vill ha sex, älska, knulla och ligga mycket oftare än vad jag "får". Nu blir det 2 ggr i månaden... Jag är kvinna.

• grymtkåtman
    Anonym (Lisa) skrev 2013-08-19 22:20:01 följande:
    Jag gnäller visserligen inte men jag vill ha sex, älska, knulla och ligga mycket oftare än vad jag "får". Nu blir det 2 ggr i månaden... Jag är kvinna.
    har du kille då?
  • Anonym (Lisa)
    grymtkåtman skrev 2013-08-19 22:23:16 följande:
    har du kille då?

Jag är gift.
  • grymtkåtman
    Anonym (Lisa) skrev 2013-08-19 22:31:14 följande:

Jag är gift.
    då får du allt trigga igång din kille så det blir oftare, 2 gånger är allt lite väl lite. 
  • Anonym (Lisa)
    grymtkåtman skrev 2013-08-19 22:33:45 följande:
    då får du allt trigga igång din kille så det blir oftare, 2 gånger är allt lite väl lite. 

Lustigt att du lägger skulden på mig. Min man är sjuk och går igenom en tuff behandling. DET är orsaken.
  • grymtkåtman
    Anonym (Lisa) skrev 2013-08-19 22:46:15 följande:

Lustigt att du lägger skulden på mig. Min man är sjuk och går igenom en tuff behandling. DET är orsaken.
    okej, ja sorry. nej jag la ingen skuld på dig. men det lät som du ville oftare och inte din kille? sorry.
  • Anonym (Lisa)
    grymtkåtman skrev 2013-08-19 22:47:49 följande:
    okej, ja sorry. nej jag la ingen skuld på dig. men det lät som du ville oftare och inte din kille? sorry.

Det är lugnt. Folk antar väldigt ofta, även fast man inte vet...även jag ;)
  • grymtkåtman
    Anonym (Lisa) skrev 2013-08-19 22:54:14 följande:

Det är lugnt. Folk antar väldigt ofta, även fast man inte vet...även jag ;)
    ja folk är kanske snabba på att "hacka" på varandra i dagens samhälle där man alltid vill hitta en syndabock, någon man kan skylla på. 
  • xSpinell
    Anonym (.) skrev 2013-08-13 13:45:09 följande:
    88% av familjelivs medlemmar är kvinnor, så du kanske ska ha det i beräkningen när du kollar resultaten sen.
    88%....
    det var förskräckligt va kvinnor det skriver här då Förvånad
    då förstår jag ju lite bättre trådarnas innehåll, Drömmer
    för det är ju inte så mycket ,meka bil ,snickra veranda ,trimma båten eller göra experiment med barnen   

Man får väll försöka lära sig att förstå sig på kvinnor , när man läser allt som skrivs här .Flört hmm
  • Anonym (.)
    spinellX skrev 2013-08-19 23:09:55 följande:
    88%....
    det var förskräckligt va kvinnor det skriver här då Förvånad
    då förstår jag ju lite bättre trådarnas innehåll, Drömmer
    för det är ju inte så mycket ,meka bil ,snickra veranda ,trimma båten eller göra experiment med barnen   

Man får väll försöka lära sig att förstå sig på kvinnor , när man läser allt som skrivs här .Flört hmm
    Det är ju ett forum om familjeliv. D.v.s. graviditet, föräldraskap etc. Sånt som män av någon sunkig anledning engagerar sig mycket mindre i. Däremot verkar de få män som hänger på det här forumet vara ganska koncentrerat till sex- och samlevnadsdelen (med betoning på det första), vilket säger en hel del.
  • xSpinell
    Anonym (.) skrev 2013-08-20 10:17:31 följande:
    Det är ju ett forum om familjeliv. D.v.s. graviditet, föräldraskap etc. Sånt som män av någon sunkig anledning engagerar sig mycket mindre i. Däremot verkar de få män som hänger på det här forumet vara ganska koncentrerat till sex- och samlevnadsdelen (med betoning på det första), vilket säger en hel del.
    Okej , är det så det ligger till .Oskyldig
    Men du måste väll mena ( Sånt som många män av någon sunkig  anledning ) , eller ?

Jag kan ju inte påstå att jag har levt i något (mamma , pappa , barn) förhållande genom livet , för mig
    blev det nog bara ett (pappa barn) förhållande , eftersom deras mamma träffade någon annan
    och lämnade oss ,så det kom ju av sig lite om jag säger så .

I dag är mina barn mina barn vuxna (hon25år  han20år)och dom klarar sig bra , hon flyttade till
    america för 6år sedan ,  han har arbete hela dagarna , dom har nog inte sett sin mamma på 16år

Dom blev ju visserligen uppfostrade av sin pappa Flörtoch
    det kanske är därför som min dotter kanske kan få igång en strejkande bil en måndamorron
    och min son kan bjuda sin flickvän på en hemlagad middag om han känner för det

Jag håller visserligen med dig om att vissa män kunde ju vara lite mer trevliga och
     engagerade i sina förhållanden ,
    men jag har en undran varför ni kvinnor stannar kvar i dessa förhållanden (jag om läser här)Kräks 

• loves to

.....  jag har givit upp gnällandet... har hittat andra sett att få mina behov tillfredsställda... varför sitta still och vänta....Flört

• jomen64

hm, övervägande delen är kvinnor alltså. Det trodde jag faktiskt inte. Trodde heller inte att det var så många totalt. Jag menar att det nu är 42 olika individer som skriver om sin frustruation här på forumet. Trodde att det var ett färre antal som startat flera trådar.
    Intressant.

Svar på tråden Är du kvinna eller man, du som gnäller över för lite sex?