Är du kvinna eller man, du som gnäller över för lite sex?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-13 12:56
Hej!
Lyckades tydligen inte skapa något snyggt forulär, ledsen för detta. kanske ni har överseende och röstar ändå
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-13 12:56
Hej!
Lyckades tydligen inte skapa något snyggt forulär, ledsen för detta. kanske ni har överseende och röstar ändå
88% av familjelivs medlemmar är kvinnor, så du kanske ska ha det i beräkningen när du kollar resultaten sen.
Jag tycker att jag och min partner har för lite sex, men jag gnäller inte om det. Det blir ju inte direkt mer sex bara för att man gnäller och tjatar om det, eller surar för att jag får för lite sex. Det är nog främst män som gnäller, de sätter ju sina behov före allt verkar det som..
Jag röstade på "hej" bara för att kolla om det gick.... Och det gjorde det, förlåt
Men jag är kvinna.
Jag gnäller visserligen inte men jag vill ha sex, älska, knulla och ligga mycket oftare än vad jag "får". Nu blir det 2 ggr i månaden... Jag är kvinna.
Är man
..... jag har givit upp gnällandet... har hittat andra sett att få mina behov tillfredsställda... varför sitta still och vänta....
hm, övervägande delen är kvinnor alltså. Det trodde jag faktiskt inte. Trodde heller inte att det var så många totalt. Jag menar att det nu är 42 olika individer som skriver om sin frustruation här på forumet. Trodde att det var ett färre antal som startat flera trådar.
Intressant.