• BymBym

Vilka äter lchf?

Vilka i er omgivning är det som äter enligt lchf? Är de högutbildade eller lågutbildade?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka äter lchf?
  • BymBym
    FlitigaLis skrev 2013-08-13 19:23:34 följande:
    Alla möjliga inklusive jag själv

Haha ja, det fattar jag Anledningen till frågan är den diskussion som uppkom efter senaste larmet.
  • Guapa

Nu känner jag väldigt få lågutbildade.. Men alla som äter lchf i min omgivning är antingen väldigt kost- och träningsintresserade eller jobbar mycket och vill hitta en genväg till bra vikt och god hälsa. Min pappa är professor  i fysik och äter lchf istället för insulin för sin diabetes. Själv äter jag massor av kolhydrater med glädje :)

• BymBym
    Guapa skrev 2013-08-13 19:28:17 följande:
    Nu känner jag väldigt få lågutbildade.. Men alla som äter lchf i min omgivning är antingen väldigt kost- och träningsintresserade eller jobbar mycket och vill hitta en genväg till bra vikt och god hälsa. Min pappa är professor  i fysik och äter lchf istället för insulin för sin diabetes. Själv äter jag massor av kolhydrater med glädje :)

De jag känner som äter enligt lchf är alla (inte så många) lågutbildade men väldigt intresserade av kost. Innan de började med lchf var de noga med vad de åt, ursprung och så ren mat som möjligt var redan innan viktigt.
Svar på tråden Vilka äter lchf?