• Aprilia77

Knatteskutt, någon med erfarenhet?

Jag har anmält min femåring till Knatteskutt där de ska prova på lite olika sporter. Tyckte det var ett bra upplägg men nu när jag googlar Knatteskutt så står det nästan bara negativa saker. Vi ska gå i Göteborg.

Någon som haft barn på Knatteskutt? Hur var det?

• Svar på tråden Knatteskutt, någon med erfarenhet?
  • Älskarbebisar

Gick med min son på det, dock bara 4-5 ggr, omotiverade "lärare" och ingenting kändes planerat, + att min son hatade det och vägrade typ vara med...och jag klandrar han inte...han är förövrigt eeextremt social och aktiv, därför jag trodde detta skulle va bra...men nee...var dock ca 1,5 år sen o det var i Uppsala.

• Aprilia77

Tack för svar! Jag avbokade faktiskt, min son är ganska blyg av sig och jag vill inte att det ska bli fel så att han aldrig vågar prova ngn aktivitet igen.

• skogsvitter

Har anmält dottern, men i en betydligt mindre ort (Sollefteå). Tänker inte döma ut på förhand utan vi går dit och ser om dottern trivs helt enkelt. Man betalar ju först för de två provgångerna, sedan om man vill fortsätta så betalar man ju för hela terminen. Tycker det kan vara värt att prova!

• Jojo1983

Nu när terminen är över kan jag bara säga att det var det bästa vi haft dottern på hittills och hon ska gå nästa termin också (Umeå)!

• skogsvitter

Vi blev inlagd med vår dotter på sjukhus i samma veva som detta skulle börja så vi fick ställa in och avboka allt i sista sek

• nutella01

På Knatteskutt första gången i lördags. Ordinarie tränare hade inte dykt upp, inte ens hört av sig. Ingen visste var han var. Ersättaren bad om och om igen om ursäkt för att han inte hade med sig något av det som skulle vara med, han hade blivit inringd i sista sekund.

Ordinarie tränare är nyanställd, 19 år och alltså inte ens nog motiverad att höra av sig när han tänker utebli första dagen på jobbet. För slanten Knatteskutt måste dra in har de garanterat råd att köpa in proffs. 

För den som bor i storstad kan jag rekommendera kommunal lekgympa. (håller ofta till i simhallar) Kostar hälften, proffsiga ledare.

Men tur i oturen för vår del. Egentligen hade vi velat träna "familjecirkus". Den kursen var full när jag först tittade. Nu, när jag googlade erfarenheter från Knatteskutt, har någon hunnit avanmäla sig från cirkusen så vi kör det istället! 

Svar på tråden Knatteskutt, någon med erfarenhet?