• Shingo

Varannan vecka barn

Hej
    För er vuxna vars föräldrar separerade tidigt och ni fick köra varannan vecka hos era mammor och pappor.
    1) Har det påverkat er negativt eller positivt nu i efterhand både då och nu i era vuxna liv?
    2) I vilken ålder slutade ni med varannan vecka och valde istället att bo regelbunden med ena föräldrar och hur kan detta ha påverkat er relation med den andr förälder ni inte bodde hos regelbunden?

Försöker skaffa mig en insikt hur en eventuell separation kan påverka relationen med ens föräldrar. Tack på förhanf

• Svar på tråden Varannan vecka barn
  • Glusper

Jag ä ett sånt barn men kan väll svara ändå?:p jätte jobbigt ja tycker som en ja känner som tycker att man ska köpa ett hus och föräldrarna får flytta varannan vecka fram och tillbaka. Ja de kanske påvärkar dom om dom måste skjutsa men jag åker buss så de påvärkar mig är 14 år de började vid 7 års åldern.

• Shingo

@Glusper. Det du skriver är mer att det är praktisk jobbigt medan jag va ute efter hur allt det påverkar en mentalt och annat när man väl är vuxen.

• Glusper

Får ja fråga ska du kanske bli en som har ett barn som far fram å tillbaka? Vad tycker du om de ja skrev om huset ?

Svar på tråden Varannan vecka barn