• Johanna Fotograf

    FINAL!

    Tack tack tack för alla underbara bilder. Det har varit så roligt och givande att få se, även för er hoppas jag. Här är alla vinnare (tredelad förstaplats på temat Kaos) och längst ner ser ni den stora vinnaren som vinner en kamera. Grattis! Ha en fortsatt fin sommar nu alla och glöm inte kameran. MVH Johanna Syrén. 



    Apopan på temat Första kärleken. 


    Boothwalker på temat Humöret. 


    Marsipan på temat Vardagen. 


    Marsipan på temat Kaos. 


    Melinda88 på temat Leken. 


    Melinda88 på temat Kaos. 


    MrsCharlotte på temat Relationerna. 



    Nalg på temat Gravidmagen.



    Puma1982 på temat Kaos.


    Puma1982 på temat Sömnen. 


    Vampyria2 på temat Detaljerna. 



    Boothwalker på temat Högtiderna. 


    Och vinnaren är...


    Grattis puma1982! Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Den här bilden har allt. Känsla, komposition, vackert ljus. Och barnet ser så fridfullt ut, mycket vackert. Familjeliv hör av sig till med med information inom kort. 

    TACK ALLA! 

     
  • Svar på tråden FINAL!
  • Boothwalker

    Grattis Puma! Min favoritbild av alla här med =)


    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Forumvärd

    Vilka vackra foton! Solig

    Ett stort grattis till Puma som vunnit första pris! Solig
    Jag har kontaktat dig via inbox och mejl men inte fått något svar.
    Det vore toppen om du kunde återkomma till mig med dina kontaktuppgifter så snart som möjligt.
    Ha det gott
    Charlotte

  • puma1982

    Kom hem från en underbar semester och ser detta! Ett härligt slut på en skön sommar :D Bootwalker & Apopan - tack! Ni tar väldigt fina fotografier själva :)


    *T-L -07, L -10*
  • vampyria2

    Ah nu hittade jag hit .-) Vilka härliga bilder och grattis i massor puma 1982, din bild är helt underbar

Svar på tråden FINAL!