• Nyckelpigan13

    Vänner sökes i Östhammar :)

    Hej hej!!

    Jag är en fyrabarns Hjärtamamma från Östhammar. 31 år, gift och bor i hus. 
    Just nu är jag mammaledig med tvillingar. 
    Barnens ålder:
    1: 3,5 år
    2: 2,5 år
    3 +4 : 8 månader
    Och ALLA är flickor Skrattande

    Då jag inte har någon att umgås med när jag är hemma och är mammaledig så söker jag nu efter nya kompisar. Kravet (helst) är att ni också har barn i samma åldrar som mina äldsta barn. Vi har inga vänner som vi umgås med på fritiden och därför behöver vi lära känna lite nya människor så mina barn kan få lite kompisar att leka med på fritiden. Och vi vuxna får lite social kontakt med andra småbarnsföräldrarGlad  Önskvärt att du/ni bor i eller ganska när Östhammar.

    Kram Kram // T 

  • Svar på tråden Vänner sökes i Östhammar :)
  • SandraN01

    Hej:) ramlade in här och såg ditt inlägg och kände igen mig lite grann, jag är också mammaledig och känner mig lite ensam. Känner ingen med barn alls och vill gärna att min son ska få vänner :) jag är lite yngre än dig, fyller 25 i januari, men ålder har väl ingenbetydelse:) såg att du skrivit detta i somras så vet ju inte hur ditt läge ser ut just nu men om du fortfarande "letar" vänner så kan du väl maila mig? Min son bli 10 månader den 30 november och vi bor på hornugglan i Östhammar. nordqvist_sandra@hotmail.com

  • Nyckelpigan13

    Hej!
    Vad kul! Nej åldern har ingen betydelse. Är mammaledig till sista januari. Tvillingarna fyller 1 år 9/12 :) är du härifrån? Jag bor uppe vid kristinelundskolan. Har du FB? :)

  • Saris02

    Hej. Jag är en 2 barns mamma. Nyss inflyttat till Östhammar. Skulle vara trevligt med nya vänner. Min äldsta är 3 år. Simon. Tilde är 3 månader.

  • Nyckelpigan13

    Hej o välkommen till Östhammar! Bor du centralt? Hur gammal är du? Är du mammaledig? Vart kommer du ifrån innan flytten hit?

  • Whitefox

    Hej! Jag bor också i Östhammar och är nu föräldraledig med andra barnet (en kille på 7 månader).
    Min äldsta grabb är 2 ½ år.

  • Saris02

    Hej nyckelpigan och whitefox. Har ni Facebook så vi kanske kan fortsätta någon kontakt där. Skulle vara kul

Svar på tråden Vänner sökes i Östhammar :)