• ollewittol

Vill din man/sambo/kille att du har sex med andra män?

Hej kvinna! :) Är det möjligen så att din man/sambo/kille har antytt att det vore spännande om du lekte med andra vid sidan av? Lugn, det är INTE ett sätt att försöka dumpa dig på, och INTE ett tecken på att han inte älskar dig längre, tvärtom! Han älskar dig mer än någonsin och vill att du får ännu mera njutning, samtidigt som han blir upphetsad av tanken (eller åsynen) av dig med någon annan. Det är ett väldokumenterat fenomen (sök exempelvis på cuckold på engelska Wikipedia) med både biologiska och psykologiska förklaringar, och vanligare än du tror (Google ger t ex 48 miljoner träffar...). Termen cuckold (på svenska hanrej) betyder egentligen bedragen äkta man, och har använts som hånande tillmäle. I strikt mening innebär det en förnedringsaspekt (kanske med mannen som "sissy"), varför termen wittol (ungefär = vetande) egentligen borde användas för de män som välvilligt ser/uppmuntrar att frun tar sig älskare. Frun blir då en hotwife, och termen hotwifing är mer passande än cuckolding om man inte tänder på förnedringsaspekterna. Termen cuckold är dock så spridd att den används generellt.

Till skillnad från swinging (partnerbyte eller gruppsex) innebär hotwifing att mannen inte önskar ha sex med andra. Han MENAR verkligen detta och du behöver INTE ha dåligt samvete för att han inte får samma frihet, eller oroa dig för att han skulle kräva det i efterhand.
    Givetvis finns det risker med både swinging och hotwifing, så ni måste allvarsamt diskutera scenarier som svartsjuka, könssjukdomar, graviditet och abort, och vad som skall förbli fantasier. Det är viktigt, ty det finns de som tänder på tanken att kvinnan blir med barn. Ni måste även ta ställning till riskerna med spontanragg/engångsligg kontra stabila relationer med älskare (bulls). Bara samlag eller även oralsex och kyssar? Kondom eller inte? Många män tänder enormt på creampies, dvs att se älskarens sperma i kvinnans slida, och vill kanske rentav slicka henne ren (detta innebär dock inte att han är bisexuell).
    När ni väl har dryftat allt detta, väntar ett fantastiskt liv! Skriv gärna och fråga mer!

• Svar på tråden Vill din man/sambo/kille att du har sex med andra män?
  • Anonym (flickvän)

Hej!

Min sambo har börjat prata om det för ett par månader sedan. Vi har varit tillsammans i över 10 år och har ändrat vårt sätt på det här med svartsjuka. Vi kom naturligt, vi slutade att bli svartsjuka om nån av oss tyckte att nån annan var snygg t.ex. Detta innebär inte att vi inte älskar och tänder på varann. För det gör vi, mycket!

Han pratar om att han vill att jag har sex med nån kille, gärna med stor kuk. Att han vill se mig njuta. Se på. "Bara du har det bra". Det är alltså han som pratar om detta, inte jag. Men ju mer jag tänker på det, desto mer känns det som att det kan bli aktuellt..

• Anonym (gärna)

Det är bara att ta emot du som kvinna får ju njuta om du vill. Din man får njuta för att du njuter. Ta det försiktigt om den andra mannen har större kuk och dessutom kan använda den rätt det ger ofta mersmak.

• Anonym (flickvän)
    Anonym (gärna) skrev 2013-08-14 21:48:15 följande:
    Det är bara att ta emot du som kvinna får ju njuta om du vill. Din man får njuta för att du njuter. Ta det försiktigt om den andra mannen har större kuk och dessutom kan använda den rätt det ger ofta mersmak.
    Min sambo har redan en stor kuk så jag fattar inte hur jävla stor han vill se mig med.
    Visst hade det varit spännande att ha sex med nån annan.. samtidigt är jag lite orolig att han kommer vara svartsjuk sen. Även om det är hans idé och önskan. Kan inte låta bli att oroa mig.
  • FireLady

Min man har inga problem med det, det är trevligt att det är så. Men nog kan jag ibland oroa mig ändå. Vill inte förlora honom. Men numer vet jag att blir det slut så är det inte för att jag har lite extraroligt.

• Anders 386

Jag är en man som fantiserar om att ha med en extra man med min fru. Men det finns bara i min fantasi än så länge. TS beskrivning stämmer väldigt bra på mig. Har absolut inga önskningar om att ta med en extra kvinna. Jag älskar min fru, anser att vi har ett bra förhållande. Men det är en otroligt eggande fantasi att se en annan man tillfredsställa min fru. Och gärna spruta i henne.
    Men har svårt att förklara för mig själv varför. Väldigt lockande med tanken på att en annan man är kåt på henne. Men jag skulle nog bli svartsjuk -men svartsjukan är också eggande på nåt konstigt sett.

• Anonym (Buzz)
    Anonym (flickvän) skrev 2013-08-15 09:00:43 följande:
    Min sambo har redan en stor kuk så jag fattar inte hur jävla stor han vill se mig med.
    Visst hade det varit spännande att ha sex med nån annan.. samtidigt är jag lite orolig att han kommer vara svartsjuk sen. Även om det är hans idé och önskan. Kan inte låta bli att oroa mig.
    Jag var en gånd den "andre mannen". Han var som din, att han ville se sin tjej tillsammans med en kille med stor kuk. Problemet blev sen att hon och jag fortsatte att träffas på tu man hand, det blev problem i deras äktenskap, en jävla kalabalik. Det slutade med att hon och jag slutade träffas och att de fick ihop sitt äktenskap igen.
  • Anders 386
    Anonym (Buzz) skrev 2013-08-15 09:49:43 följande:
    Jag var en gånd den "andre mannen". Han var som din, att han ville se sin tjej tillsammans med en kille med stor kuk. Problemet blev sen att hon och jag fortsatte att träffas på tu man hand, det blev problem i deras äktenskap, en jävla kalabalik. Det slutade med att hon och jag slutade träffas och att de fick ihop sitt äktenskap igen.
    Precis sånt som man är rädd för. Nu skulle iofs inte jag med flit leta upp nån med stor kuk, men det kan ju finnas annat som attraherar mer än nuvarande partner. Och jag är lite rädd för att min fru skulle prestera mer med en främmande man - hon är lite bekväm med att jag tar kommandot i sexet, om hon var med en ny man skulle hon troligen vilja visa sig "duktig".
  • Anonym (Buzz)
    Anders 386 skrev 2013-08-15 09:55:51 följande:
    Precis sånt som man är rädd för. Nu skulle iofs inte jag med flit leta upp nån med stor kuk, men det kan ju finnas annat som attraherar mer än nuvarande partner. Och jag är lite rädd för att min fru skulle prestera mer med en främmande man - hon är lite bekväm med att jag tar kommandot i sexet, om hon var med en ny man skulle hon troligen vilja visa sig "duktig".
    Tror du sätter huvudet på spiken. För henne blev det det där typiska, att "gräset alltid är grönare..." Min och hennes relation var ju enbart sexuell och det gjorde väl att hon slappnade av, och av den anledningen lättare fick orgasm.

Jag kände dem (honom) sen tidigare och det blev inget problem för mig att dra mig ur sen. Han och jag är alltjämt kompisar förresten, även om vi hade ett uppehåll på ett par år med umgänget. Däremot träffar jag inte gärna henne igen. Har hennes brev kvar ännu (ja, pappersbrev) där hon explicit berättar hur mycket hon älskar att knulla med mig, min kuk etc. Svårt att umgås som vanligt efter en sån grej.
  • Anonym (Gbg)

Jag är den mannen som tillåter att min fru har sex med en annan kille.
    Hon har just upptäckt denna delen av sexlivet efter ha haft längre förhållande tidigare. I början var hon lite avvaktande men nu njuter hon av att ha sex med en annan och låta mig se på och samtidigt ha två killar som leker med henne i sängen.
    Vi har bjudit en samma kille några gånger nu och det är en fröjd att se henne njuta av en annan kuk. Det är inte alltid jag är med i leken, utan sitter och tittar eller låter dom njuta av varandra. Någon gång så har hon inte bjudit in mig, utan dom har gått till sovrummet själva och sen när dom är klara så har jag fått leka med henne. Det är en härlig och lite förbjuden "känsla" att ta henne efter att han har sprutat i henne. 

Just i dag skall hon på AW med denna grabb och vi får se vad som händer....   

• Anonym (Nope)

Vi har inget sug efter andra människor när det kommer till sex. Vi har det riktigt härligt bara vi två :)

Så himla glad för det.

Svar på tråden Vill din man/sambo/kille att du har sex med andra män?