• Anonym (tjejen)

    fler som blir vrålkåta av kyssar på halsen?

    Jag måste bara säga att det finns ingenting som är så härligt som pussar/kyssar på halsen! Jag går igång direkt. Det pirrar i hela kroppen och man kan absolut inte undvika att bli våt. Det är det absolut bästa sättet att sätta igång mig på :-P

    Fler som håller med? Vad får igång er?

  • Svar på tråden fler som blir vrålkåta av kyssar på halsen?
  • Anonym (Mm)

    Hah åh! Äntligen någon som tycker som mig! Blir hur kåt och våt som helst när min sambo kysser mig på halsen. *ryser*

  • EvilEye

    Nej fy fan. Det är inte det minsta skönt.


    I?m afraid if I don't stay stoned all day people seem especially stupid.
  • Anonym (pusslisa)

    Ja, absolut något bland det bästa som finns, en go kram bakifrån kyssar på halsen, lite smek längs med sidorna sen är denna klar för en omgång Kyss

  • Anonym (Mm)
    Anonym (pusslisa) skrev 2013-08-14 20:57:25 följande:

    Ja, absolut något bland det bästa som finns, en go kram bakifrån kyssar på halsen, lite smek längs med sidorna sen är denna klar för en omgång Kyss


  • Anonym (fint!)

    Min förra tjej var så och först trodde jag att hon skojade, det är liksom för lätt på nåt sätt! Hon kunde bli helt tokig...och speciellt om man slutade och sen helt plötsligt började igen mitt under sexet!

     *ler åt minnet*

  • Anonym (åhhh)

    Helt underbart att bli kysst, smekt och nafsad på hals och nacke. *ryyyyyyyys* (ryser av den sköna känslan)
    Det var så mitt nuvarande förhållande började.... ;) 

  • Kickan04
    Anonym (fint!) skrev 2013-08-14 22:43:13 följande:
    Min förra tjej var så och först trodde jag att hon skojade, det är liksom för lätt på nåt sätt! Hon kunde bli helt tokig...och speciellt om man slutade och sen helt plötsligt började igen mitt under sexet!

     *ler åt minnet*
    *ler* - gäller mig oxå...

    //K 
Svar på tråden fler som blir vrålkåta av kyssar på halsen?