• Sara44

Hur känns det att ha sex för tjejer?

Hur känns det att bli penetrerad av en kille, är det skönt osv? Beskriv hur det känns att ha sex bara :D

• Svar på tråden Hur känns det att ha sex för tjejer?
  • Anonym (inte så mycket)

Visst känner man att man har något i sig, men det känns varken skönt eller gör ont... Typ som att vara hos gynekologen...

• keron

Det känns knappt alls. Visst man känner att nån är där och rör runt. Typ. Men ändå inte. Riktigt.
    Penetration är med andra ord värdelöst och totalt onödigt, om man då inte försöker bli med barn. Enligt mig.

• Anonym (Emma)

Samma här. Känns ingenting. Det gör inte ont men är inte skönt heller. Själva penetrationssexet har vi bara för hans skull, jag skulle lika gärna vara utan. Men jag stönar lite ibland för att han ska bli glad Flört

• Anonym (inte så mycket)
    Anonym (Emma) skrev 2013-08-14 21:27:20 följande:
    Samma här. Känns ingenting. Det gör inte ont men är inte skönt heller. Själva penetrationssexet har vi bara för hans skull, jag skulle lika gärna vara utan. Men jag stönar lite ibland för att han ska bli glad Flört

Åh vad jag känner igen mig, stönar också för att han ska bli glad... haha... och det gör att han kommer fortare också så man slipper det där eviga in-och ut....
  • keron
    Anonym (Emma) skrev 2013-08-14 21:27:20 följande:
    Anonym (inte så mycket) skrev 2013-08-14 21:30:29 följande:

Åh vad jag känner igen mig, stönar också för att han ska bli glad... haha... och det gör att han kommer fortare också så man slipper det där eviga in-och ut....

Japp, precis som de här ovan skriver gör (gjorde) jag också.
  • RebornEve

Jag tycker att de är jätteskönt , men svårt att beskriva känslan. Men för att de ska bli skönt måste jag vara kåt,annars kan de kvitta !

• Anonym (Diddi)

Men what?! Jag känner skitmycket, tycker det är jätteskönt! Fast jag kan inte komma av det. Tycker det är bästa känslan nånsin när han trycker in den långsamt. Det är jättesvårt att förklara känslan av att ha den i sig men typ en pirrande känsla, sjukt skön!

• keron

Tycker det känns ännu mindre när de juckar långsamt xD Tar de i riktigt rejält och hårt så kan jag känna lite grann åtminstone -.- Men sen blir jag ju aldrig upphetsad heller.

• Anonym (Lottttttttttta)

Intressant...

• keron
    Theresemingert skrev 2013-08-14 21:41:26 följande:
    Men vadå känner inte så mycket? :o
    Bästa som finns ju!
    Vissa känner väl kanske mindre än andra då? IDK

Men ja, jag tror att det för min del beror på att jag inte är upphetsad, så underlivet blir inte blodfyllt innan penetration.
  • Minxx

Du blandar ihop begreppen lite, att "bli penetrerad" av en kuk är ett sätt att ha sex, inte själva definitionen av sex. Själv tycker jag att en kuk i fittan är bland det skönaste som finns när man är riktigt våt.

• Marishka

HEJ!
    Blir lite förvånad, "känner ingenting" osv... trist.
    Jag tycker det är jätteskönt. Ju större desto bättre. Sen känns ju olika ställningar olika mycket tycker jag.
    Att rida honom sittande på honom bortvänd är nästan det som ger mest känsla tycker jag.
    Att dessutom gnida klittan ger en superorgasm för mig.  

• Marishka

HEJ!
    Blir lite förvånad, "känner ingenting" osv... trist.
    Jag tycker det är jätteskönt. Ju större desto bättre. Sen känns ju olika ställningar olika mycket tycker jag.
    Att rida honom sittande på honom bortvänd är nästan det som ger mest känsla tycker jag.
    Att dessutom gnida klittan ger en superorgasm för mig.

Svar på tråden Hur känns det att ha sex för tjejer?