ni med pocs hur fick ni reda på det?
Hej hur fick ni med pocs reda på det? hade ni några symtom så ni misstänket pocs , oregelbunden mens? många äggblåsor? ont i "tjej magen"? svårt att bli gravid?
Hej hur fick ni med pocs reda på det? hade ni några symtom så ni misstänket pocs , oregelbunden mens? många äggblåsor? ont i "tjej magen"? svårt att bli gravid?
Gyn undersökning, vaginalt ultraljud. Jag fick veta genom ute bliven mens. Nu försökt bli gravida i 2 år utan resultst.
Mamma såg hår på mitt bröst när jag hade urringad tröja.. Hade p-stav då. Bokade i panik en tid för att ta ut staven, misstänkte den för jag hade ju ingen aning. Gick till min husläkare som skickade mig till gyn på sjukhuset. Kollade äggstockarna med ul, tog blodpropp för att bekräfta. Det är sex år sedan nu.
Ok =)
fick veta via vul där man så det karaktäristiska pärlbandet, det var när vi startade fert utredning på kvinnokliniken. De symtom jag har är utebliven mens, de senaste 5 åren har jag haft upp till 4 per år. (jag är 27 idag)
vet ej om dessa har varit knutna till äl, vilket de inte behöver vara.
jag har problem med akne och ökad kroppsbehåring som bli värre och värre.
dock har jag klarat mig undan övervikt, förmodligen grundar det sig i att jag har tarmproblem och ej tar upp näring som jag ska.
Oregelbunden mens. Sökte hjälp när jag var 19. Kollade med vul. Voila!