• LCD1978

Ger upp..

Vet inte vart jag ska börja..

Hela mitt liv har kantats av olyckliga händelser..

Aldrig fått upp näsan ovanför vattenytan innan något nytt händer..

Min historia är lång, som skulle kunna vara en tjaskig roman.

Utnyttjad som barn
    Slagen och utnyttjad av min första kärlek
    Bedragen på alla sätt man kan av pappan till mina barn. Psykiskt och fysiskt misshandlad.
    Nära familjemedlem som tagit sitt liv, som jag fann död, då jag var höggravid med mitt första barn..
    Separerad, då jag helt enkelt gav upp.
    Allt så jävla osannolikt!

Utåt sett är jag en tjej med skinn på näsan. Jättebra på mitt arbete och sköter barn och hem.
    Glad, omtänksam och sprallig.

Gjort allt för att få leva lyckligt. Gjort allt för att bli sedd.. Men det räcker aldrig någonsin till...
    De få som jag berättat min livshistoria för. Förstår inte hur jag överlevt.. Och det har jag inte heller.
    Den jag en gång var, eller åtminstone trodde jag var, finns inte mer, bara ett tomt skal, som försöker göra andra till lags..

Har inget självförtroende, litar inte på någon. Blir alltid totalt sviken.

Klarar inte av mer nu... Jag räcker inte till..

Mina barn är små.. De har en pappa som älskar dem..

Jag bara.. Förlåt!

• Svar på tråden Ger upp..
  • Tuxana
    LCD1978 skrev 2013-08-15 10:14:35 följande:
    Vet inte vart jag ska börja.. Hela mitt liv har kantats av olyckliga händelser.. Aldrig fått upp näsan ovanför vattenytan innan något nytt händer.. Min historia är lång, som skulle kunna vara en tjaskig roman. Utnyttjad som barn Slagen och utnyttjad av min första kärlek Bedragen på alla sätt man kan av pappan till mina barn. Psykiskt och fysiskt misshandlad. Nära familjemedlem som tagit sitt liv, som jag fann död, då jag var höggravid med mitt första barn.. Separerad, då jag helt enkelt gav upp. Allt så jävla osannolikt! Utåt sett är jag en tjej med skinn på näsan. Jättebra på mitt arbete och sköter barn och hem. Glad, omtänksam och sprallig. Gjort allt för att få leva lyckligt. Gjort allt för att bli sedd.. Men det räcker aldrig någonsin till... De få som jag berättat min livshistoria för. Förstår inte hur jag överlevt.. Och det har jag inte heller. Den jag en gång var, eller åtminstone trodde jag var, finns inte mer, bara ett tomt skal, som försöker göra andra till lags.. Har inget självförtroende, litar inte på någon. Blir alltid totalt sviken. Klarar inte av mer nu... Jag räcker inte till.. Mina barn är små.. De har en pappa som älskar dem.. Jag bara.. Förlåt!

Hej! Nej Nej ge inte upp, vill du prata? Ensamstående mamma här som gått ned sig .. men det finns hjälp!!! iman får stötta varandra! Jag önskar jag var den jag var förr.. änerkäner igen mig lite i de du beskriver Om dig.. prata hjälper mycket, sen kan vården göra en del med.. men ma nåste med deras hjälp hitta kraft att kämpa! Jag finns här.. hör av dig skriv ett pm här med ditt nr Om du vill prata, annakarin heter jag!
  • Fladder03

Oj låter inget vidare, hoppas verkligen du kommer på fötter snart. Jag har själv varit med om div olyckliga händelser. Och även levt i ett olyckligt förhållande i många år. Jag jag pratar gärna om du vill, men jag tycker endå det är ganska viktigt att inte dra upp sitt ex på ett allmänt forum, eftersom den inte kan försvara sig. Man vet ju inte grunden till allt. Eller vem som gjort vad. Hoppas allt löser sig.

Svar på tråden Ger upp..