• Therese85

    Gravidvattengympa Stockholm?

    Hejsan! Jag väntar mitt första barn och är i v 21. Jag har lite funderingar på att börja i gravid vattengympa eller gravidyoga, och tänkte höra om någon har något att rekommendera? Jag bor i Solna, så försöker hitta nåt som inte är åt helt fel håll.. Hojta till om någon vill följa med och prova, alltid kul med träningssällskap :) Mvh/Therese

  • Svar på tråden Gravidvattengympa Stockholm?
  • Mymnos
    Therese85 skrev 2013-08-15 17:15:59 följande:
    Hejsan! Jag väntar mitt första barn och är i v 21. Jag har lite funderingar på att börja i gravid vattengympa eller gravidyoga, och tänkte höra om någon har något att rekommendera? Jag bor i Solna, så försöker hitta nåt som inte är åt helt fel håll.. Hojta till om någon vill följa med och prova, alltid kul med träningssällskap :) Mvh/Therese
    Jag ska gå på vattengympa i november, är nu i vecka 28. Har du bokat in dig på något? :)
  • ZeldinaMina

    Stockholms vattengymnastik , Södra Agnegatan 20 Kungsholmen.(rådhuset) super bra pass ! Gå in på deras hemsida super bra klasser

  • Therese85
    Mymnos skrev 2013-10-06 09:21:21 följande:
    Jag ska gå på vattengympa i november, är nu i vecka 28. Har du bokat in dig på något? :)

    Hej! Ok så kul, vart ska du gå nånstans? Jag har inte bokat in mig på något än.. Kommer nog skippa yoga iallafall tycker det är för dyrt, men vattengympa är fortfarande intressant :) Är också i v 28 nu :)
  • Therese85
    ZeldinaMina skrev 2013-10-06 11:13:32 följande:
    Stockholms vattengymnastik , Södra Agnegatan 20 Kungsholmen.(rådhuset) super bra pass ! Gå in på deras hemsida super bra klasser

    Tack för tipset :)
  • Mymnos
    Therese85 skrev 2013-10-06 16:57:07 följande:

    Hej! Ok så kul, vart ska du gå nånstans? Jag har inte bokat in mig på något än.. Kommer nog skippa yoga iallafall tycker det är för dyrt, men vattengympa är fortfarande intressant :) Är också i v 28 nu :)
    Bokade genom babygruppen.se, och det ska vara på Stockholms Vattengymnastik i Kungsholmen. Ja, jag skippade yogan också då den var lite för pricey och sen vet jag inte om yoga är så ultimat för min kropp. Har foglossning och är inte helt smidig känner jag :)
    Åh, vad kul att vi är i samma vecka :) 
  • Natti01

    Jag väntar också mitt första barn, har funderat lite på å vara med på vattengympa, följer gjerna med på pass i november

  • Therese85
    Mymnos skrev 2013-10-06 17:24:58 följande:
    Bokade genom babygruppen.se, och det ska vara på Stockholms Vattengymnastik i Kungsholmen. Ja, jag skippade yogan också då den var lite för pricey och sen vet jag inte om yoga är så ultimat för min kropp. Har foglossning och är inte helt smidig känner jag :) Åh, vad kul att vi är i samma vecka :) 

    Ok tack, det ska jag kolla upp :) Ok så jobbigt med foglossning. Men då är nog vattengympa skönaste träningen kan jag tänka mig. Själv har jag sluppit ha ont än så länge, men börjar känna mig lite otymplig nu :)
  • Therese85
    Natti01 skrev 2013-10-08 14:24:31 följande:
    Jag väntar också mitt första barn, har funderat lite på å vara med på vattengympa, följer gjerna med på pass i november

    Ok så spännande. Vilken vecka är du i? :)
Svar på tråden Gravidvattengympa Stockholm?