• Johan1977

Min dotters kompis flirtar med mig!

Hej! Jag är ny här så jag visste inte vart jag skulle placera tråden.

Min dotters kompis har under en tid varit väldig flirtig. Hon vet hur man gör för att göra en kille kåt om man säger så, men jag har inte visat något intresse för hennes inviter, men hon vet väl att jag blir upphetsad och därför fortsätter hon väl att hålla på. För ett tag sedan så tog hon kontakt med mig på facebook och började skriva där till mig, de flesta är sexuella som jag uppfattar det som att hon vill ligga!

Förra veckan så skrev hon och frågade om hon fick komma över hit fast hon visste att min dotter var hos sin mamma. Jag har inte svarat på något av hennes meddelanden men av ren nyfikenhet så gick jag in på hennes facebook och kollade runt lite och då märker jag att hon är i ett förhållande med en kille så jag vet inte varför hon håller på som hon gör.

Att poängtera är att jag har aldrig kollat åt min dotters kompisar eller andra yngre tjejer på ett sexuellt sätt utan det är just den här tjejen som jag börjar bli frustrerad på. Jag blir smickrad av att en sådan ung läckerbit vill ha med mig att göra! Hon har åldern inne så det är inget brottsligt på så sätt.

Jag vet inte vad Jag ska ta mig till, försöker undvika henne så ofta som det går när hon är här med min dotter men det räcker med att jag bara går förbi henne så slickar hon sig på läppen och kollar på mig, som sagt hon är väldigt läcker så jag börjar bli lockad av hennes inviter fastän jag vet att det är fel!

Nu till mina frågor. Är det vanligt att unga tjejer vill ha sex med äldre män? Är det någon som kan tolka hennes beteende, är hon intresserad av att ligga eller leker hon bara med mig? Om jag nu ligger med henne, kommer det då få konsekvenser?

Tack/Johan

• Svar på tråden Min dotters kompis flirtar med mig!
  • Anonym (man)

Skärp dig.

Du är vuxen man och hon är .. hur gammal? 

Hon har sina skäl att vara sexuellt utagerande - alla är kanske inte så hälsosamma

Hon kanske testar sina vingar på en vuxen man  - men det gör inte att du inte ska ta ditt vuxna ansvar. 

• Anonym (njaeee)

hon är nog nyfiken och du råkar finnas i hennes närhet eftersom hon känner din dotter, men inte smart va? vad tror du din dotter skulle säga om du och hennes kompis hade haft sex? 

• Anonym (mamman)
    Johan1977 skrev 2013-08-15 20:01:33 följande:

Nu till mina frågor. Är det vanligt att unga tjejer vill ha sex med äldre män? Är det någon som kan tolka hennes beteende, är hon intresserad av att ligga eller leker hon bara med mig? Om jag nu ligger med henne, kommer det då få konsekvenser?

Vet inte hur vanligt det är. Jag tror att hon bara leker med dig, för att hon kan, möjligen tycker hon att det är spännande att du är äldre. Självklart får det konsekvenser om du ligger med henne, till att börja med kommer din dotter att få veta det och tycka att du är världens äckligaste och pinsammaste pappa. Kanske kommer tjejernas vänskap att ta slut. Det kommer att gå rykten på byn. Andra vuxna kommer att betrakta dig som en snuskgubbe. Lämpliga tjejer i din egen ålder kommer att ta avstånd från dig.
  • Anonym (man)

Så du är 36 och hon är 15, 16,17..

lägg ned

• Johan1977
    Anonym (man) skrev 2013-08-15 20:05:28 följande:
    Skärp dig.

Du är vuxen man och hon är .. hur gammal? 

Hon har sina skäl att vara sexuellt utagerande - alla är kanske inte så hälsosamma

Hon kanske testar sina vingar på en vuxen man  - men det gör inte att du inte ska ta ditt vuxna ansvar. 
     Hon är 17, Jag vet att det är fel, därför jag undvikit hennes inviter, Men jag skulle ljuga ifall jag sa att jag inte var lite lockad.
  • Johan1977
    Anonym (mamman) skrev 2013-08-15 20:07:59 följande:
    Vet inte hur vanligt det är. Jag tror att hon bara leker med dig, för att hon kan, möjligen tycker hon att det är spännande att du är äldre. Självklart får det konsekvenser om du ligger med henne, till att börja med kommer din dotter att få veta det och tycka att du är världens äckligaste och pinsammaste pappa. Kanske kommer tjejernas vänskap att ta slut. Det kommer att gå rykten på byn. Andra vuxna kommer att betrakta dig som en snuskgubbe. Lämpliga tjejer i din egen ålder kommer att ta avstånd från dig.
    Jag skulle naturligtvis inte sagt något till min dotter isåfall. Tack för ditt svar!
  • Anonym (mamman)
    Johan1977 skrev 2013-08-15 20:19:24 följande:
     Hon är 17, Jag vet att det är fel, därför jag undvikit hennes inviter, Men jag skulle ljuga ifall jag sa att jag inte var lite lockad.
    Ignorera henne, inget gott kan komma ur er kontakt. Gå ut och leta rätt på en kvinna i din egen ålder.
  • Anonym (mamman)
    Johan1977 skrev 2013-08-15 20:21:12 följande:
    Jag skulle naturligtvis inte sagt något till min dotter isåfall. Tack för ditt svar!
    Lite naivt att tro att det inte skulle komma till hennes kännedom ändå, tycker du inte?
  • Wilma45

Har du inte tänkt på att hon skulle säja det till din dotter?
  • Fridayyy

Inte DU nej....men hennes kompis lär ju göra det!!! Hur tror du det känns för din dotter när ryktena börjar gå bland hennes kompisar om hur du är i sängen? Eller om hon blåser dig precis innan sexet???
Svar på tråden Min dotters kompis flirtar med mig!