Omlottbody
Jag letar efter omlottbodysar med tryckknappar. Någon som hittat bra, gärna på nätet?
Jag letar efter omlottbodysar med tryckknappar. Någon som hittat bra, gärna på nätet?
Oh...hua.....vi hade två såna.....krångliga.
Köp vanliga istället.
Jag har köpt såna på H&M
Jenni - Är det omlott som är krångligt eller just med tryckknappar? Jag är nybörjare och har ingen aning Har fått för mig att det är bökigt att dra något över huvudet på spädisar....
P.o.P har omlottbodisar med knappar. Har köpt det till min väntade bebis, fanns ej när jag fick min förra. Tycker det verkar bra, tröjor att dra över huvudet kan kännas krångligt i början.
//Sofia
Jag tycker omlottbodysar är jättebra! Mycket enklare än att dra över huvudet. Jag har köpt sådana på H&M.
finns på hm, tycker dock att de är mycke krångligare än vanliga. bättre med vanlig body istället!
www.laredoute.se har såna!
TS: det var det bästa att ha tycker jag för då slapp man krånlga med de små armarna. Har sett att det finns på HM. Kan verkligen rekommenderas.
Knapparna är inte krångliga....men själva omlottet....
( på de flesta BB har de med knytband)
Det finns ju bodys som är "färdiga" och bara dra på så man slipper allt krångel.
Minns när svärmor skulle klä på Sigrid en sån där...det slutade med att jag fick gå dit och knäppa bodyn för hon fick inte alla knappar på rätt plats.
jag tycker att omlottbodys med knappar är jättebra, bättre än de med snörning speciellt om du tenderar att få en bebis som vill suga på snörena. Hittade många bra på lindex när jag väntade min dotter.
Jisses, det här blir inte lätt. Verkar vara lika många för som emot omlott. Tror jag får pallra mig iväg till HM och Lindex och shoppa lite av varje
Gillar inte omlottbodys, hade vanliga men jag trädde på dem nerifrån från början, det e ganska stora öppningarpå dem å bebis e ganksa liten så det funkade tills den värsta osäkerheten var över
De omlottbodys vi hade va så stora i halsen....skulle haft en halsduk med...*S*
Men nu e ju inte alla sånna..
Aprilgroda:
Jag kan nog LOVA dig att vad det än är som gäller barn/baby/graviditet/förlossning/uppfostran/babyprylar så kan du få hur många förslag/kommentarer och åsikter från olika läger som helst.
Man tycker olika...för oftast handlar det om vad man tycker.
Sedan är det olika på barnen också. De har personlighet redan första minuten de är ute.
En del barn har inte body alls...andra kan bara ha body...en del har inte strumpor, andra har inte sparkbyxa med fot.
Mitt tips:
Köp inte så mycket utan vänta till du har babyn i din famn och köp det som passar just er.